افزایش تعداد شهدا در غزه

غزه

در حالی که یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» ادامه دارد، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و زخمی‌ها در غزه خبر داد.

 

هداپرس:در حالی که جنگ علیه نوار غزه وارد صد و سی و دومین روز خود شده و شبح فاجعه انسانی بر شهر رفح که با احتمال عملیات نظامی رژیم صهیونیستی مواجه است، سایه افکنده، وزارت بهداشت غزه امروز پنج‌شنبه در تازه‌ترین آمار خود از افزایش شهدای فلسطین از هفتم اکتبر تاکنون خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد کل شهدای غزه از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به ۲۸ هزار و ۶۶۳ نفر و زخمی‌ها به ۶۸ هزار و ۳۹۵ تن رسیده است.

همچنین این وزارتخانه از یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به داخل بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس ساعاتی پس از شهادت یک بیمار و زخمی شدند شش تن دیگر در حملات دشمن صهیونیستی به بیمارستان خبر داد.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که حملات اسرائیل به بیمارستان‌ها ادامه داشته و ساختمان بیمارستان «ناصر» کاملا به یک پایگاه نظامی تبدیل شده است.

در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یورش امروزش به بیمارستان «ناصر» عملیاتی محدود برای یافتن اجساد صهیونیست‌هایی بوده که حماس پیش از این به اسارت درآورده بود.

این ارتش در ادامه نیز مدعی شد که داده‌ها و اطلاعات موثقی دال بر این دارد که حماس تعدادی از گروگان‌ها را در این بیمارستان بازداشت کرده و چه بسا اجساد آن‌ها هنوز داخل بیمارستان باشد.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت بسیاری از بیماران دچار نقص عضو یا سوختگی شدید و یا سالمندان نتوانستند در پی دستور ارتش رژیم صهیونیستی به تخلیه بیمارستان، آنجا را ترک کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11790

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: