شرکت در انتخابات تیری بر سینه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است

انتخابات

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر اهمیت انتخابات در شرایطی که دشمنان بر طبل تحریم آن می‌کوبند، گفت: هر رای ما تیری بر سینه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار خواهد بود.

هداپرس:سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در جمع فرماندهان، روسا و مسئولان عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش به‌مناسبت گرامیداشت روز نهم دی اظهار کرد: بر اساس منظومه فکری امام و مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران بر سه پایه اساسی اسلام، مردم و ولایت فقیه استوار است و بدون این ارکان، جمهوری اسلامی معنی و مفهومی ندارد.
وی ادامه داد: امام از بدو شروع قیام خود علت اصلی قیام و انقلاب را مقابله رژیم ستم‌شاهی با احکام نورانی اسلام و وابستگی کشور به دشمنان دین معرفی کردند، تا آخرین لحظات عمر پربرکت خویش بر لزوم حاکمیت احکام نورانی اسلام تاکید داشتند و تخطی از آن را جایز ندانستند و این از اصول تغییرناپذیر قانون اساسی است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه مردم رکن دیگر جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: از نگاه امام و مقام معظم رهبری، مردم در تعیین سرنوشت کشور و اداره حکومت نقش تزیینی ندارند. مردم دارای اصالت و قاعده حکومتند.

میراحمدی تاکید کرد: امام با وجود عدم رای به بنی‌صدر اما به دلیل اعتقاد به آرای مردم و امانتداری آن، حکم ریاست جمهوری او را تنفیذ کردند. عامل اصلی فتنه ۸۸ نیز بر سر امانتداری از رای مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: یک جریان سیاسی که امروز کنار دشمنان ملت از تحریم انتخابات می‌گوید در سال ۸۸ پس از آنکه در انتخابات شکست خورد، با طراحی قبلی و راه انداختن کمیته صیانت از آراء، نتیجه انتخابات و رای مردم را نپذیرفت و به‌جای اعتراض قانونی، به اردوکشی خیابانی روی آورد و برای کشور و مردم خسارت‌های فراوانی را به بار آورد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه استکبار جهانی در همین دوران آغاز و چندین ماه، کشور دچار تلاطم سیاسی و امنیتی شد اما مقام معظم رهبری برای رای مردم اصالت قائلند و این را یک حق قانونی می‌دانند که افراد باید خود سرنوشت خویش را تعیین کنند.

میراحمدی با بیان اینکه انتخابات، همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، یادآور شد: این دوره، اهمیت آن مضاعف است چرا که دشمنان داخلی و خارجی به شدت بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با توطئه دشمنان باید در انتخابات شرکت و دیگران را هم به مشارکت تشویق کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اظهار کرد: امروز اگر می‌خواهیم همراهی خود را با مقاومت و ملت مظلوم، کودکان و آوارگان فلسطین و شهدای مقاومت نشان دهیم، هر رای ما تیری بر سینه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار خواهد بود.

میراحمدی تاکید کرد: رکن سوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه است. امام خمینی (ره) فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) و ولایت امیرالمومنین (ع) است. اطاعت از امر او واجب و تخطی از آن گناه است.

وی با بیان اینکه ارتش قهرمان ما یک ارتش مکتبی و ولایی است، افزود: عده‌ای شبانه روز در داخل و خارج به‌دنبال تقدس‌زدایی از امر ولایت هستند تا تاثیر و نفوذ معنوی و قدرت بسیج کنندگی و میدان‌آوری مردم را سلب کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در طول مدت رهبری خود، کشور و مردم را از ده‌ها گردنه سخت و پرخطر به سلامت عبور داده‌اند. شجاعت، مدیریت، بصیرت، تسلط بر امور داخلی و خارجی، نفوذ معنوی، قدرت فرماندهی و رهبری ایشان، قله رفیع و بی‌نظیر است.

 

منبع:تسنیم

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10554

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: