دست دلالان از مسکن مهر کوتاه می شود

مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از رایزنی با دستگاه قضا برای پس گرفتن واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مالکانی خبر داد که این واحدها را خالی نگه داشته‌اند.

هداپرس:مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکن دولتی در ایران است که با هدف ارائه مسکن با قیمت مناسب و جذاب به خصوص برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه، شکل گرفته است. در شهر پرند نیز مجتمع‌های مسکن مهری وجود دارند که شامل واحدهای مسکونی با امکانات کامل و مدرنی هستند. این پروژه‌ها با توجه به قیمت مناسب‌تر نسبت به بازار مسکن تجاری، توانسته‌اند برای خریدارانی که دنبال یک مسکن مناسب هستند، گزینه‌ای کارآمد و مقرون به صرفه را فراهم کنند.

خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به این‌که تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس در دست دلالان است، اظهار کرد: ‌در حال رایزنی با قوه قضاییه برای ساماندهی به واحدهای مسکن مهر خالی از سَکنه هستیم.

وی افزود: تعدادی از مالکان واحدهای مسکن مهر با این‌که ماه‌ها و سال‌هاست از تحویل واحدها می‌گذرد، اما تاکنون استفاده از آن نکرده و به اصطلاح خالی از سکنه هستند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از خالی ماندن این واحدها و در راستای ساماندهی بازار مسکن شهر پردیس در حال رایزنی با دستگاه قضا و دادستانی هستیم تا واحدها مذکور را از مالکان پس گرفته و آنها را به متقاضیان واگذار کنیم که ۱۰ تا ۱۲ سال است در انتظار تحویل واحد خود هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به این پرسش که چه تعداد واحد مسکن مهر تحویل شده که خالی از سکنه است، گفت: تعداد این واحدها در فازهای مختلف پردیس متفاوت است، اما در مجموع حدود ۵۰۰۰ واحد داریم که مالکان، آنها را تحویل گرفته و خالی هستند.

منبع:تسنیم
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11316

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: