انصارالله: جهان بی‌صبرانه منتظر آتش‌بس در غزه است

انصارالله

سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن اشاره به آغاز ماموریت دریایی اتحادیه اروپا در دریای سرخ، تاکید کرد آنچه جهان بی‌صبرانه منتظر آن است، نظامی کردن دریای سرخ نیست، بلکه اعلام فوری آتش‌بس در غزه است.

 

هداپرس:«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در توییتی تصریح کرد کشتیرانی دریایی در دریای سرخ و عرب و باب المندب امن است و همه کشتی‌ها به جز کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی فلسطین در امنیت تردد می‌کنند و از سویی پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس حق مشروع یمن است.

عبدالسلام در ادامه تاکید کرد برخی از کشورهای غربی باید به جای پیروی از تبلیغات سیاه آمریکا، رژیم صهیونیستی را برای توقف تجاوزات خود به نوار غزه تحت فشار قرار دهند چرا که کشتی‌های بین‌المللی و اروپایی تا زمانی که دست به عملیات متجاوزانه نزنند در خطر نیستند و از این روی، نیازی به نظامی کردن دریای سرخ نیست.

به نقل از سایت خبری المسیره، سخنگوی انصارالله یمن با اشاره به آغاز ماموریت دریایی اتحادیه اروپا در دریای سرخ خاطرنشان کرد آنچه جهان بی‌صبرانه منتظر آن است، نظامی کردن دریای سرخ نیست، بلکه اعلام فوری و همه‌جانبه آتش‌بس در غزه به دلایل بشردوستانه است. موضوعی که برای همه روشن است.

عبدالسلام در پایان تصریح کرد اگر حمایت کورکورانه آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای اروپایی نبود، رژیم صهیونیستی به جنایات خود علیه مردم غزه ادامه نمی‌داد.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای از آغاز ماموریت دریایی این اتحادیه در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» خبر داد و تاکید کرد که هدف از این عملیات فقط دفاعی خواهد بود.

ارتش یمن در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه، کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ هدف می‌گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12222

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: