رهبر مخالفان نتانیاهو خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد

انتخابات

رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی با بیان این‌که نخست‌وزیر این رژیم دیگر صلاحیت رهبری ندارد، خواستار برگزاری انتخابات «فوری» شد.

 

هداپرس:«یائیر لاپید» رهبر مخالفان کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: نخست‌وزیر دیگر صلاحیت اداره اسرائیل را ندارد. به خاطر امنیت و به خاطر پیروزی (در غزه) ما اکنون به انتخابات نیاز داریم.

در هفته‌های اخیر نتانیاهو بارها مخالفت خود را با برگزاری انتخابات زودهنگام در سایه جنگ اعلام کرده است. در حالی‌که با انتقادات داخلی و بین‌المللی در مورد تداوم جنگ غزه روبه‌روست و اسرای صهیونیستی در غزه یکی‌یکی کشته می‌شوند و هنوز توافقی درباره آزادی آن‌ها حاصل نشده است.

به نوشته روزنامه رای‌الیوم، لاپید ادامه داد: نتانیاهو این هفته گفت که انتخابات اکنون آرزوی دشمنان ماست. درصورتی که آرزوی دشمن ما این است که شما به خدمت ادامه دهید.

لاپید معتقد است، رژیم صهیونیستی دو گزینه پیش رو دارد: دولت بد، خطرناک، در حال تجزیه و سمی، یا انتخاباتی که منجر به تشکیل یک دولت خوب شود که امنیت را به مردم اسرائیل بازگرداند.

وی در ادامه توییت خود نوشت: هیچ چیز مانند یک کابینه صهیونیستی کارآمد، امن و پویا، رهبر حماس در نوار غزه و رئیس دفتر سیاسی این جنبش را نمی‌ترساند.

لاپید، نتانیاهو را به این امر متهم کرد که «کارزاری را علیه فرماندهان امنیتی اسرائیل به راه انداخته تا آنها را مقصر ناکامی در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ معرفی کند».

در ماه‌های اخیر، نتانیاهو بارها از پذیرفتن هرگونه مسئولیتی در قبال شکست ۷ اکتبر خودداری کرده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12703

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: