اجرای طرح یارانه مضاعف فجرانه از ۱۷ بهمن به مدت ۳ ماه‌

یارانه
به گفته معاون رفاهی وزیر کار، تعاون و رفاه، یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی علاوه بر یارانه معیشتی، برای دهک‌های یکم تا هفتم درآمدی شارژ می‌شود‌.
هداپرس:علیرضا عسگریان‌ معاون رفاهی وزیر کار، تعاون و رفاه با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر ۶۱ میلیون نفر شامل ۷ دهک درآمدی مشمول این طرح هستند و قطعا از ‌این طرح استقبال ‌می‌کنند.

وی ادامه داد: قیمت سبد کالا شامل شیر، پنیر، ماست، مرغ تخم، مرغ، روغن، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت به قیمت پایه ۵۲۳ هزار تومان  و نرخ روز آن ۷۴۳ هزار است، مابه‌تفاوت این رقم ‌۲۲۰ هزار تومان است که با یارانه مضاعف جبران می‌شود.

به گفته معاون رفاهی وزیر کار، تعاون و رفاه دولت ماهانه ۳۵ هزار میلیارد تومان یارانه معیشت و مضاعف می‌پردازد.

عسگریان بیان داشت: در حال حاضر ۲۱۰ هزار فروشگاه در سطح کشور متصل به طرح کالابرگ است.

وی با بیان اینکه میزان استقبال از طرح یارانه مضاعف ۱۶ درصد رشد کرده است، گفت: در طرح فجرانه یارانه مضاعف از ۱۲۰ هزار به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت‌ و شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان از یارانه معیشتی هم حذف شده است.

به گفته عسگریان، مردم برای اطلاع از میزان یارانه و اعتبار باقیمانده و همچنین نشانی فروشگاه‌ها از برنامه کاربردی شما (شبکه ملی اعتبار) یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* استفاده کنند یا با شماره تماس ۶۳۶۹ (مرکز پاسخگویی) تماس بگیرند.

‌معاون وزیر کار اضافه کرد: طرح فجرانه یارانه مضاعف علاوه بر طرح حمایت از ۱۳۲ هزار کودک در ۷ دهک، طرح حمایت از مادران شیرده نیز است‌.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11422

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: