پیشگامان درپی رفع مطالبات حوزه علم وفناوری رهبری باشد

به گزارش هدی پرس، دکتر حسنی مدیر ارزیابی و هدایت شرکت پیشگامان در سفر خود به شیراز در دیدار با معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس به طرح های سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: بازدیدهایی را از طرح های با قابلیت سرمایه گذاری داشته که هدف حمایت ها از طرح هایی است که در خدمت ضرورت های کشور باشند و همچنین مسئله محوری طرح ها بسیار حائز اهمیت است.

دکتر قاسم علی پور، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از شرکت پیشگامان درخواست کرد: باید در شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج به دنبال رفع بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری بود.

وی به رویداد تا ثریا اشاره کرد و گفت: این رویداد مطلع خوبی بود و قطعا ارزشمندی آن در به نتیجه رساندن آن بستگی است زیرا امید جوانان فناور و دانش بنیان را می تواند حاصل نماید.

دکتر علی پور با بیان اینکه باید نیازها را به فناوران پیشنهاد دهیم تا مسیر هدفمندتر شود، عنوان کرد: مسائل نظام در حوزه هایمختلف نظیر انرژی، آب و غیره فقط به دست جوانان خلاق کشور قابل‌ حل است.

به گفته وی، فارس ظرفیت های عظیمی دارد که با اعتماد به جوانان می تواند از بسیاری مشکلات به سلامت عبور کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با ذکر اینکه از ظرفیت ها باید به درستی استفاده شود، تصریح کرد: امید داریم که با حمایت های مادی و معنوی از فناوران و شرکت های دانش بنیان باعث امید بخشی به جامعه و قشر خلاق و نخبه کشور شویم.

احمدرضا قاسمی، مدیر شرکت پیشگامان در استان فارس نیز در این نشست به نقش و ضرورت ایجاد اکوسیستم فناوری در استان و استفاد از بانک نظام مسائل اولویت دار در رفع ضرورت ها و چالش ها برای مسیر دهی به فناوران و استفاده از دانش آن ها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه باید به جوانان اعتماد کرد، گفت: اعتماد به دانش فنی و بومی شرکت های داخلی برای بهره مندی از خدمات آنها لازم است و برای این مهم باید مسیر بروکراسی اداری آنها به حداقل برسد.

قاسمی در پایان عنوان کرد: عظیم ترین سرمایه هرکشور، نیروی انسانی متعهد و متخصص آن است که باعث رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف از جمله علم و تکنولوژی می شوند.

 

انتهای پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9823

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: