آلت کوین های برتر این ماه

آلت کوین

در ۲۸ ژانویه، تیم اینجکتیو اعلام کرد که یک برنامه غیرمتمرکز جدید در این هفته در شبکه اصلی آن راه‌اندازی خواهد شد. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این برنامه چه خواهد بود، ارائه نکرد.

هداپرس:ژانویه ۲۰۲۴ یک ماه پرنوسان برای بازار ارزهای دیجیتال بود. در ابتدای این ماه، بسیاری از ارزهای دیجیتال شاهد رشد قابل‌توجهی بودند، ولی از روز چهاردهم ماه، روند معکوس شد.در این مطلب، به معرفی آلت‌کوین‌هایی می‌پردازیم که رویدادهای مهمی در فوریه ۲۰۲۴ در پیش رو دارند که می‌توانند بر قیمت آنها تأثیر مثبت بگذارند.

هوریزن شبکه خود را ارتقا می‌دهد!

هوریزن ارتقای شبکه اصلی خود(ZEN ۵.۰.۰) را از طریق یک هارد فورک در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد. پس از اجرای این هارد فورک، دیگر امکان انجام تراکنشی که شامل آدرس‌های محافظت‌شده باشد، وجود نخواهد داشت.

با وجود اعلام این خبر، قیمت ارز دیجیتال ZEN هنوز صعودی نیست. نمودار تایم فریم روزانه نشان می‌دهد که قیمت از ۸ نوامبر ۲۰۲۳ تحت یک خط روند مقاومتی نزولی قرار گرفته است. این خط روند بارها تأیید شده که آخرین مورد آن، در ۱۲ ژانویه بود (نماد قرمز). پس از رد از این خط، قیمت ZEN به زیر ۹٫۲۰ دلار سقوط کرد، منطقه افقی که قبلا به عنوان حمایت عمل می‌کرد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه نیز زیر ۵۰ و در حال سقوط است که هر دو نشانه نزولی هستند. اگر ZEN به کاهش خود ادامه دهد، می‌تواند ۳۰ درصد دیگر کاهش یابد و به نزدیک‌ترین حمایت در ۵٫۸۰ دلار برسد.

altcoin-watchlist-february-2024

با وجود این پیش‌بینی نزولی، بریک آوت از خط روند می‌تواند منجر به افزایش ۴۵ درصدی قیمت ZEN به مقاومت بعدی در ۱۲ دلار شود.

رادیانت کپیتال از یک ایردراپ خبر داد!

تیم رادیانت اعلام کرده کسانی که نقدینگی داینامیک (dLP) را تا ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ در آربیتروم قفل کنند، در قالب توکن ARB پاداش خواهند گرفت. کسانی که به مدت ۱۲ ماه وجوه خود را قفل کنند، نسبت به کسانی که وجوه خود را به مدت ۶ ماه قفل کرده‌اند، پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد.

قیمت RDNT از اکتبر ۲۰۲۳ در کنار یک خط روند حمایتی صعودی در حال افزایش است. اخیراً و در ماه ژانویه، قیمت از این خط روند جهش کرد. با این حال، مومنتوم در ادامه کاهش یافت و RDNT اکنون زیر ناحیه مقاومتی ۰٫۲۹ دلار معامله می‌شود.

اگر RDNT بر این مقاومت غلبه کند، می‌تواند با یک رشد ۱۶ درصدی به مقاومت بعدی در ۰٫۳۳ دلار افزایش یابد.

altcoin-watchlist-february-2024

در مقابل، شکست به زیر خط روند می‌تواند باعث افت ۱۵ درصدی قیمت تا نزدیک‌ترین سطح حمایتی در ۰٫۲۵ دلار شود.

اینجکتیو برنامه غیرمتمرکز جدیدی را معرفی می‌کند!

در ۲۸ ژانویه، تیم اینجکتیو اعلام کرد که یک برنامه غیرمتمرکز جدید در این هفته در شبکه اصلی آن راه‌اندازی خواهد شد. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این برنامه چه خواهد بود، ارائه نکرد.

قیمت INJ از ۲۴ دسامبر ۲۰۲۳ در داخل یک مثلث متقارن قرار دارد. مثلث متقارن یک الگوی خنثی است که می‌تواند منجر به بریک آوت یا بریک داون شود.

شاخص RSI روزانه روی ۵۰ است و جهت روند را تأیید نمی‌کند. بنابراین، اینکه قیمت INJ از مثلث به سمت بالا خارج شود یا به زیر خط روند حمایتی آن سقوط کند، روند آتی قیمت این رمزارز را تعیین خواهد کرد.

altcoin-watchlist-february-2024

در صورت بریک آوت، قیمت می‌تواند با یک رشد ۲۰ درصدی به مقاومت بعدی در ۴۳ دلار برسد، در حالی که یک بریک داون می‌تواند باعث افت ۲۲ درصدی قیمت به ناحیه حمایتی ۲۸ دلار شود.

بلدکس از یک هارد فورک خبر داد!

تیم بلدکس اعلام کرده که هارد فورک Bern در ۴ فوریه ۲۰۲۴ فعال خواهد شد. این هارد فورک قرار است ویژگی‌‌های جدیدی را از طریق سیستم نام‌گذاری بلدکس (BNS) معرفی کرده و مکانیزم توکن‌سوزی جدیدی را پیاده‌سازی کند.

قیمت BDX از نوامبر ۲۰۲۳ در داخل یک مثلث نزولی قرار دارد. مثلث نزولی یک الگوی نزولی است که در بیشتر مواقع منجر به بریک داون می‌شود. این بریک داون پیش‌بینی شده می‌تواند منجر به کاهش ۳۰ درصدی قیمت به نزدیک‌ترین سطح حمایت در ۰٫۰۳۲ دلار شود.

altcoin-watchlist-february-2024

با وجود این پیش‌بینی نزولی، بریک آوت از خط روند مقاومتی می‌تواند افزایش ۲۸ درصدی قیمت به نزدیک‌ترین مقاومت در ۰٫۰۵۶ دلار را به همراه داشته باشد.

اسکیل گزینه پرداخت را فعال می‌کند!

تیم اسکیل سرویس پرداخت SKALE Chain را در یکم فوریه معرفی خواهد کرد. با قیمت‌گذاری درون زنجیره‌ای در شبکه اصلی، اسکیل تنها بلاکچین خودکفا با کارمزد گس صفر است.

قیمت SKL در ۲۳ ژانویه افزایش یافت و منطقه افقی ۰٫۰۶۸ دلار را به عنوان حمایت تأیید کرد. این جهش اندکی بعد با افزایش RSI به بالای سطح ۵۰ دنبال شد. اگر قیمت SKL به افزایش خود ادامه دهد، می‌تواند به مقاومت بعدی در ۰٫۱۰ دلار برسد که ۳۰ درصد بالاتر از قیمت فعلی است.

altcoin-watchlist-february-2024

علی‌رغم این پیش‌بینی صعودی، شکست به زیر ۰٫۰۶۸ دلار می‌تواند باعث افت ۴۵ درصدی قیمت تا نزدیک‌ترین حمایت در ۰٫۰۴۱ دلار شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11280

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: