کمک سامانه آرا در تلوبیون به نامزدهای انتخابات مجلس

انتخابات مجلس

سامانه آرا تلوبیون به ‌عنوان شبکه اجتماعی تخصصی تبلیغات انتخابات، با اینترنت رایگان در دسترس قرار گرفته و طی نخستین روزهای آغاز تبلیغات مورد توجه ویژه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

 

هداپرس:همزمان با آغاز فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، سامانه آرا در تلوبیون با تجمیع تمام تبلیغات و محتوای تصویری هر نامزد در یک صفحه اختصاصی به شکل رسمی در دسترس کاربران قرار گرفته و میلیون‌ها کاربر تلوبیون به شکل روزانه، با اینترنت رایگان از آن استفاده می‌کنند.

در سامانه آرا تلوبیون به ‌عنوان شبکه اجتماعی تخصصی تبلیغات انتخابات، نامزدهای تایید شده صلاحیت شده انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اساس لیست اعلامی از سوی ستاد انتخابات دارای یک صفحه اختصاصی و ویژه شده‌اند و از آن برای معرفی خود استفاده می‌کنند.

با قانون جدید انتخابات، هر کدام از ۱۴ هزار نامزد انتخابات مجلس این فرصت را پیدا کرده‌اند که بتوانند علاوه بر اطلاعات اعلام شده از سوی ستاد انتخابات، بیش از ۱۰ ساعت محتوای ویدیویی از جنس فضای مجازی را هم در این سامانه بارگذاری کنند. علاوه بر این، تمام تبلیغات نامزدها در فضای مجازی و محتوای ویدیویی پخش شده از ۲۰۰ کانال تخصصی انتخاباتی رسانه ملی، یک‌جا تجمیع می‌شود.

همچنین برای اولین‌بار مناظره‌های انتخابات مجلس به شکل گسترده در ۲۰۰ کانال هم منتشر می‌شود که علاوه بر پخش از کانال‌های انتخاباتی، در سامانه آرا تلوبیون نیز منتشر می‌شوند.

این سامانه به شکل رایگان برای نامزدها در دسترس قرار گرفته و استفاده از آن برای تمام کاربران اینترنت کشور، بدون هزینه است و پهنای باند مربوط به‌ استفاده از سامانه آرا، رایگان محاسبه شده و از بسته‌های اینترنت مردم مصرف نمی‌کند.

این سامانه از ابتدای آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی به شکل عمومی در دسترس قرار گرفته و تا آخرین لحظاتِ قانونی که امکان تبلیغات انتخاباتی فراهم است. نهادهای نظارتی انتخابات نیز امکان نظارت و حتی امکان اعمال نظارت در این سامانه را دارند.

تلوبیون به عنوان قدیمی‌ترین سامانه ارائه محتوای حرفه‌ای کشور با ۱۲ سال سابقه و بیش از ۲۵ میلیون کاربر فعال ماهانه، علاوه بر سامانه آرا، با آرشیو تمام محتوای انتخابات رسانه ملی به یکی از مرجع‌های اصلی مورد نیاز مخاطبان و کاربران فضای مجازی تبدیل شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت و اپلکیشن تلوبیون از خدمات انتخاباتی این پلتفرم استفاده کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12341

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: