رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد

ورود بانوان به ورزشگاه ها به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسید

تصویب ورود زنان به ورزشگاه ها

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: ورود بانوان به ورزشگاه ها به تصویب  شورای امنیت ملی رسیده و کارگروهی برای آن تعیین شده است.

هداپرس: به گزارش خبرگزاری ایرنا مهدی تاج با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارتقای سطح فنی فوتبال ایران از امضای تفاهم‌نامه با کشورهای عراق و عربستان خبر داد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای را با عراق امضا کرده‌ایم که به نفع ما خواهد بود و با این شرایط می‌توانیم اردوهای بیشتری را در آن کشور برگزار کنیم، همچنین آنها نیز در کرمانشاه و خوزستان حضور پیدا خواهند کرد و این موضوع می‌تواند طبعات خوبی به همراه داشته باشد.

او در مورد همکاری با کشور عربستان هم یادآور شد: در حال امضای تفاهم نامه مهمی با عربستان هستیم چراکه فوتبال ایران و عربستان دو قدرت فوتبالی آسیا بوده و این همکاری می‌تواند فواید بسیاری را برای دو کشور داشته باشد.

تاج درباره باشگاه‌های فوتبال و شقف قرارداد هم گفت: اگر این کار اجرایی نمی‌شد مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاه‌ها زیان‌آور هستند و هدف ما این است شرایط را ساماندهی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکید کرد: ورود بانوان را خواهیم داشت، شورای امنیت ملی این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرای آن را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه‌ریزی می‌کنند و آمدن و نیامدن آنها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن و غدیر اهواز که مناسب است بانوان حضور پیدا خواهند کرد و ورزشگاه آزادی هم باید برای این موضوع آماده شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9720

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: