چه کسانی یارانه نقدی ۵ میلیون تومانی می‌گیرند؟

یارانه نقدی
مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در آبان ماه باید با احتساب ۲۰ درصد افزایش نسبت به نیمه اول سال طبق برنامه افزایش ۴۰ درصدی سال جاری نسبت به ۱۴۰۱ واریز می‌گردید.
هداپرس:مستمری مددجویان تحت پوشش دونهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور در حالی با افزایش ۲۰ درصدی مابه‌التفاوت ۴۰ درصد ابتدای سال مواجه است که هنوز خبری از پرداخت نیست. اگرچه وزیر تعاون دیروز اعلام کردند که مستمری‌ها در حال واریز است، اما تاکنون بسیاری با تماس به رسانه‌ها خواستار پیگیری و علت عدم واریز مبالغ به حساب مددجویان شدند.

طبق اعلام‌های غیررسمی، دلیل عدم واریز یا همان تاخیر در واریز مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، اختلالات سیستمی در شبکه واریز وپرداخت بانک‌ها به دلیل همزمانی با واریزی حقوق‌های کارمندان و کارگران در ابتدای هر ماه عنوان می‌شود. براساس این گفته‌ها که البته چندان قانع‌کننده هم نیست، از نیمه شب اول آذرماه واریزی‌ها به ترتیب در حال انجام است که به نظر واریزی مستمری تک‌نفره‌ها با تاخیری یک روزه نسبت به دیگر مستمری‌بگیران انجام می‌گیرد.

مبلغ یارانه معیشتی برای هر نفر چقدر است؟

براساس اعلام رسمی سازمان بهزیستی، حق پرستاری خانواده‌محور آبان ماه ۱۴۰۲ معلولان جسمی حرکتی شدید و خیلی شدید و معلولان ذهنی تحت پوشش سازمان بهزیستی به مبلغ ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به حساب کارت بانک رفاه آنان واریز شد. کانال معلولان بهزیستی در فضای مجازی در خبری اعلام کرد که: «مستمری آبان ماه ۱۴۰۲ مددجویان تحت پوشش بهزیستی به حساب کارت بانک رفاه این عزیزان ۱ آذر واریز می‌شود.»

براین اساس، مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ ۷۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان، مبلغ مستمری خانوارهای۲ نفره یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، ۳ نفره: یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان، ۴ نفره: یک میلیون و ۹۶۵ هزار و ۶۰۰ تومان، ۵ نفره: ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۴۰۰ تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز می‌گردد.

منبع:اقتصادآنلاین

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10349

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: