واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد

واعظ آشتیانی
«پرهیز از سیاسی کاری و تلاش در جهت سیاست ورزی برای تامین منافع مردم و مطالبات آن‌ها، باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.»
هداپرس: امیررضا واعظ آشتیانی، اظهار داشت: تجربه نشان نشان داده که بد اخلاقی کردن، تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور نداشته است؛ زیرا فرصت طلبان از این اختلاف افکنی‌ها استفاده کرده و روی آن‌ها مانور می‌دهند.

وی ادامه داد: رهبری در دوران پساانتخابات که افراد اصلح انتخاب شدند، به منتخبین توصیه کردند که اکنون زمان آن است که بنشینید و فکر کنید، تا وعده‌هایی که داده‌اید را محقق و عملیاتی کنید. باید امید را به مردم بدهید و در عین حال، شیرینی این پیروزی را نیز برای مردم تلخ نکنید.

واعظ آشتیانی تصریح کرد: هر کسی که بر خلاف این نگاه حرکت کند، در هر موقعیت و جایگاهی که باشد، در حق ارشاد ایشان جفا کرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: ما نمی‌توانیم بپذیریم افرادی را که اینگونه هستند، در خط انقلاب و ولایت قرار دارند.

وی ادامه داد: آنچه که تجربه نشان نشان داده، این است که بد اخلاقی کردن، تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور نداشته است؛ زیرا فرصت طلبان از این اختلاف افکنی‌ها استفاده کرده و روی آن‌ها مانور می‌دهند. لذا، رعایت اخلاق و منطق گفتمانی، پرهیز از سیاسی کاری و تلاش در جهت سیاست ورزی برای تامین منافع مردم و مطالبات آن‌ها، باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

واعظ آشتیانی، در پایان اشاره کرد: امیدواریم که منتخبین مردم در درجه اول، تمام سعی‌شان بر این باشد که با عملکرد خود، حال کشور و مردم را خوب کنند و تلاششان بر این باشد که مطالبات بر زمین مانده مردم را برآورده کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13742

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: