هلال احمر: پیدا شدن لاشه هواپیما حامل خلبان هاشمیان صحت ندارد

هلال احمر

ظهر امروز یک هواپیمای آموزشی اطراف کرج از رادار محو شد. از آن زمان تا لحظه انتشار این خبر که ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه روز ۱۹دی ماه است هیچ اثری از هواپیما و سرنشینان آن پیدا نشده است و تنها سیگنال هایی از منطقه صعب العبور کوهستانی دریافت شده است که هفت تیم هلال احمر را به منطقه برای کمک اعزام کرده است.

هداپرس:ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز یک فروند هواپیمای آموزشی که از فرودگاه آزادی شهرستان نظرآباد برخاسته بود، دچار سانحه شده و با گذشت چند ساعت هنوز خبری از آن نیست.

خلفی مدیر عامل هلال احمر البرز در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا در خصوص آخرین وضعیت خلبان امید هاشمیان و دانشجو وی در پروازی که از ظهر امروز ناپدید و احتمال سقوط آن وجود دارد با تاکید بر اینکه تا این لحظه اثری از هواپیما پیدا نشده است و خبر کشف لاشه نادرست بود گفت: از اولین دقایقی که خبر ناپدید شدن هواپیما به هلال احمر البرز اعلام شد، ستاد جستجو و تجسس راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون ۷تیم عملیاتی در جستجو هستند. یک تیم سگ های تجسس نیز در حال جستجو در مناطق مختلف برای یافتن اثری از هواپیمای آموزشی گم شده هستند.

وی تاکید داشت: سیگنال هایی که از هواپیمای گم شده دریافت می شود در منطقه صعب العبور و در نقطه کوهستانی است. تیم های کوهنوردی هلال احمر از نقاط  مختلف به منطقه اعزام شده اند. متاسفانه با تاریک شدن هوا، روند جستجوی کمی کند شده است ولی ادامه دارد و متوقف نشده است و تمام تلاش برای یافتن هواپیما ادامه دارد.

مدیر عامل هلال احمر البرز تاکید داشت: سیگنال های دریافت شده نشان از شدت برخورد هواپیما با زمین زیاد بوده است اما امیدواریم که معجزه ای رخ بدهد و بتوانیم خبر خوشی را اطلاع رسانی کنیم.

منبع:رکنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10785

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: