نریمان جهان: اعتراضات بیش از حد، کیفیت بازی را پایین آورد

نریمان جهان

هافبک مهاجم تیم فوتبال پیکان می‌گوید به دلیل اعتراضات بیش از حد به داور در دیدار مقابل نساجی کیفیت بازی پایین آمده بود.

 

هداپرس:سامان نریمان پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: بازی درگیرانه‌ای بود و طی چند وقت اخیر یک بازی تا این حد درگیرانه ندیده بودم و با توجه به اینکه تعداد خطاها زیاد بود و بعضی صحنه‌های ۵۰ درصدی گرفته نمی‌شد، اعتراض به داور بسیار بود.

وی افزود: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و تیم نساجی موقعیت آنچنانی نداشت. دوباره روی یک اتفاق گل خوردیم و توانستیم گل بزنیم و به بازی برگردیم.

هافبک مهاجم تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه تیمش می‌توانست در این دیدار پیروز از میدان خارج شود، گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم، امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

نریمان جهان در مورد اعتراضات بسیار زیاد دو نیمکت و پایین آمدن کیفیت بازی، گفت: وقتی تعداد خطاها زیاد می‌شود و دو خطا گرفته می‌شود و دو خطا گرفته نمی‌شود، طبعا اعتراضات زیاد شده و کیفیت بازی پایین می‌آید، اعتراضات بیش از حد، زیبایی بازی را به هم ریخته بود و من واقعا به شخصه کلافه شده بودم.

وی ادامه داد: بازی به دلیل سوت‌های زیاد متوقف می‌شد و کیفیت بازی‌های گذشته را نداشت، برای تیم نساجی نیز آرزوی موفقیت می‌کنم اما با کمال احترام باید این دیدار را پیروز از میدان خارج می‌شدیم و مستحق برد بودیم.

وی در پاسخ به اینکه اگر رضا عنایتی در این دیدار محروم نبود و می‌توانست کنار زمین بایستد، آیا تاثیرگذاری وی بیشتر نبود؟ گفت: مطمئنا وقتی سرمربی یک تیم روی نیمکت نیست اثر زیادی روی تیم می‌گذارد و وقتی روی سرمربی نیمکت باشد بهتر می‌تواند تیم را هدایت کند به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات رخ می‌دهد و امیدوارم بازی‌های بعدی را پیروز شویم.

وی افزود: به نظرم باید این دیدار را می‌بردیم چرا که چهار پنج موقعیت گل خوب داشتیم که متاسفانه گل نشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11879

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: