دو نیمه متفاوت در بازار دلار

بازار دلار

بنابر ادعای معامله گران قیمت دلار و درهم در شروع معاملات نقدی امروز تا حدوید نزولی شد ؛ اما در ادامه معاملات ورق در بازار برگشت و قیمت دلار مسیر رشد را دنبال کرد.همچنین آنطور که سایت اتحادیه اعلام کرده قیمت سکه امروز بین کانال ۳۱ میلیون و و ۳۲ میلیون تومان در نوسان بود.

 

هداپرس:بازار ارز تهران امروز دوشنبه ۲ بهمن‌ماه دونیمه متفاوت را تجربه کرد. نرخ دلار در شروع معاملات نقدی امروز با گپ منفی فعالیت کاری خود را آغاز کرد و تا ۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان پایین آمد؛ اما در ادامه معاملات ورق در بازار برگشت و آن‌طور که معامله‌گران مدعی بودند قیمت دلار ظهر امروز در زمان تدوین این نگارش ۵۳ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش رسید. روز گذشته هم معامله‌گران مدعی بودند که دلار در حدود ۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شده بود.

در کنار تهران، در بازار هرات هم قیمت دلار که دیروز با ۵۳ هزار و ۱۸۰ تومان بسته شده بود امروز با ۵۲ هزار و ۹۵۰ تومان بازگشایی شد و در نیمه ظهر بر روی ۵۳ هزار و ۲۸۰ تومان قرار گرفت. گفتنی است که قیمت دلار هرات از اردیبهشت‌ماه نتوانسته بالای مرز ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت کامل دهد.

همچنین قیمت درهم نیز امروز مانند دلار کاهشی شروع به کار کرد؛ اما در ادامه روز آرایش صعودی به خود گرفت. نرخ حواله درهم صبح امروز ۱۳ هزار و ۷۹۰ تومان بود و در نیمه ظهر بر روی ۱۴ هزار و ۸۷۰ تومان قرار گرفت. روز گذشته قیمت درهم در محدوده ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان قرار داشت.

در کنار نرخ ارز، قیمت تتر امروز با ۵۴ هزار و ۴۹۰ تومان به فروش رسید این درحالی‌که روز گذشته پایین‌ترین قیمت تتر ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

البته امروز قیمت طلای جهانی نوسان نزولی را تجربه کرد. قیمت اونس طلا امروز با ۲۰۲۱ دلار معامله شد. این در حالی است که دو روز قبل قیمت اونس طلا در حدود ۲۰۲۹ لار معامله شده بود. فارغ از بازار جهانی، قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۲ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به‌روز قبل کمتر از یک هزار تومان افت کرده است. قیمت سکه امامی هم امروز بین کانال ۳۱ میلیون و ۳۲ میلیون تومان در نوسان رفت و برگشتی بود.

مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز اعلام کرد دومین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد روز چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد و متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کنند. لازم به ذکر است که نخستین جلسه حراج حضوری شمش طلا روز (چهارشنبه، ۲۷ دی‌ماه) به پایان رسید و در آن ۱۰ شمش طلای یک‌کیلویی معامله شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11030

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: