کمپس:

لیگ آمریکا مسی را به جام‌جهانی بعدی می‌رساند

لیونل مسی

اسطوره تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است که حضور لیونل مسی در لیگ آمریکا با توجه به فشردگی کمتر بازی‌ها و داشتن زمان بیشتر برای ریکاوری، به او کمک می‌کند که به حضور در جام‌جهانی بعدی فکر کند.

هداپرس:انتقال لیونل مسی به تیم اینترمیامی آمریکا، یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال ۲۰۲۳ بود. او تابستان سال میلادی گذشته پس از پشت‌سرگذاشتن دوران رویایی در بارسلونا و و پاری‌سن‌ژرمن از فوتبال اروپا خداحافظی کرد و راهی فوتبال آمریکا شد.

حضور مسی کمک کرد تا اینترمیامی، اولین جام تاریخش را به دست بیاورد و به نظر می‌رسد حضور این فوق‌ستاره در فوتبال آمریکا کمک خواهد تا او در ۳۶سالگی همچنان به درخشش ادامه دهد.

ماریو کمپس که همراه با آرژانتین قهرمان جام‌جهانی ۱۹۷۸ شد، در مصاحبه‌ای در مورد اینکه چرا رفتن به آمریکا می‌تواند به طولانی‌تر شدن دوران فوتبال حرفه‌ای مسی کمک کند، گفت: او حق داشت برای بازی به ایالات متحده بیاید. مسی در اینجا بسیار آرام‌تر خواهد بود و زمان بیشتری بین بازی‌ها برای ریکاوری خواهد داشت و این می‌تواند به او کمک کند که همچنان روپا باشد و در جام‌جهانی آینده که به میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، بازی کند.

کمپس افزود: بازی در اروپا با توجه به حضور بهترین ستاره‌های فوتبال دنیا پیچیده‌تر است و با توجه به فشار زیاد بازی‌ها، آماده‌سازی یک بازیکن متفاوت است. اگر چه لیگ آمریکا هم قرار است بازیکنان اسم و رسم‌دارتری را جذب کند.

انتظار می‌رود حضور مسی در MLS ستاره‌ها بیشتری را به لیگ ایالات متحده جذب کند، به خصوص که در حال حاضر سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و لوئیس سوارز در میامی به او ملحق شده‌اند. مسی در حال حاضر خود را برای فصل ۲۰۲۴ آماده می‌کند و قرار است با اینترمیامی بازی‌های دوستانه‌ای مقابل تیم‌هایی مانند نیوولز اولد بویز و النصر که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، برگزار کند.

منبع: ایرنا
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10730

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: