اعتراف اسطوره یونایتد

یونایتد

روی کین می‌گوید منچستر سیتی مانند اسباب‌بازی با بازیکنان یونایتد رفتار کرده است.

هداپرس:منچستر سیتی امروز در دیداری حساس در چارچوب مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد میزبان منچستر یونایتد بود. شاگردان اریک تن‌هاخ با فقط یک شکست در سال ۲۰۲۴ آمار خوبی ثبت کرده بودند امیدوار بودند بتوانند با شکست دادن سیتی این روند را ادامه دهند.

آنها در دقایقی موفق شدند این کار را انجام دهند و نیمه اول را با برتری به رختکن بروند اما در نیمه دوم منچستر سیتی کاملا به مهمان غلبه کرد و با ارائه نمایشی شگفت‌انگیز توانستند با ۳ گل به پیروزی برسند.

روی کین، کاپیتان سابق یونایتد و کارشناس اسکای اسپورت، پس از بازی از عملکرد سیتی تمجید کرد و مدعی شد شیاطین سرخ راه زیادی برای رسیدن سطح سیتی دارند.

او گفت:«در ۲۵ دقیقه آخر بازی آنها حتی به دروازه یونایتد نزدیک هم نشدند. منچستر سیتی مانند اسباب‌بازی با یونایتد رفتار کرد. حتی وقتی یونایتد با یک گل جلو بود هم تیم برتر زمین سیتی بود. ۳-۱ به‌نظرم نتیجه عادلانه‌ای نیست و حتی می‌توانست ۴-۱ یا ۵-۱ باشد. در نیمه دوم و اواخر بازی بیشتر شبیه بازی مردها با پسربچه‌ها بود.

کیفیتی که سیتی دارد در چندین سال و با کارهای اصولی و بازیکنان باکیفیت به دست آمده است. هر تیمی از جمله یونایتد برای اینکه بتواند به سطح آنها برسد باید راه زیادی طی کند و کارهای زیادی انجام دهد.

منبع: ورزش سه
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12624

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: