شرکت دانش بنیان آبریزان پیشگام در تحول صنعت آب کشور

شرکت دانش بنیان تولیدی “پژوهشی صنعتی آبریزان” توانسته با تولید بیش ۱۷۰ محصول تخصصی و عمدتا انحصاری با برند تجاری میتره در کشور فعالیت خود را با بیش از یک دهه در راستای یکی از موفق ترین شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فارس، ارائه نموده است.

به گزارش ایران ریپورتس، شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و پس از سال ها پژوهش های علمی و تحقیقات میدانی، تولیدات خود را به صورت صنعتی در سال ۱۳۸۸ با برند تجاری میتـره به بازار ارائه نمود.

هم اکنون این شرکت با سال ها تجربه و شناخت نیازهای صنایع مختلف، تولیدات خود را به بیش از ۱۷۰ محصول صنعتی افزایش داده است. شرکت آبریزان به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان برتر با بیش از ۱۰۰ نیروی متخصص، فعالیت خود را در پارک های علم و فناوری استان فارس، مرکز رشد فرآورده های علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی و شهرک صنعتی ملوسجان با ۳ شعبه در شیراز، تهران و اهواز ادامه می دهد.

شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه پایش های آب های صنعتی، فاضلاب، بخار و میعانات گازی و جامدات و داشتن چندین آزمایشگاه در نقاط مختلف کشور در راستای گسترش خدمات آزمایشگاهی با تجهیز آزمایشگاه مرکزی خود واقع در پارک علم و فناوری فارس آماده خدمت رسانی به کلیه صنایع از جمله صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، فولاد، نیروگاه، صنایع غذایی، پلیمر و پلاستیک، محیط زیست، کشاورزی و …. می باشد.

از جمله مهمترین اختراعات و تولیدات این شرکت محلول میتره ی رسوب بردار، ضد رسوب و ضد خوردگی، انواع آنتی بایوفولینگ و آنتی اسکالانت و دی اسکر های خاص و … می باشند که در سراسر ایران با نام تجاری میتره قابل دسترس مصرف کنندگان محترم می باشد.

ظهور یک شرکت دانش بنیان فارسی در تحول صنعت آب کشور
مهندس محمد هادی شعله مدیر عامل شرکت صنعتی پژوهشی آبریزان در پارک علم و فناوری استان فارس در نخستین رویداد رسانه‌‌ای جام رسانه امید در استان فارس در خصوص این شرکت می گوید: شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان با برند تجاری “میتره” در سال ۱۳۷۹ با همکاری گروهی از محققین و مخترعین صنعت آب، تحقیقات خود را در زمینه ساخت و تولید مواد ضد رسوب آغاز کرد.

وی ادامه داد: این شرکت در ادامه با همکاری دانشمندان ایرانی در سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران، طی تحقیقات طولانی مدت در سال ۱۳۸۵ موفق به اختراع و ثبت محلول بی نظیر میتره شد.

به گفته مهندس شعله، اختراع این محلول با نام تجاری میتره را میتوان انقلابی در صنعت آب دانست که به لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی و آب مورد تحسین و تقدیر کلیه مدیران دولتی، کارخانجات و صنایع مصرف کننده این دارو قرار گرفته است.

این مقام مسئول افزود: از افتخارات این شرکت می‌توان به، گواهینامه از شرکت پژوهش و فناوری پتروشمی ایران، اخذ تاییدیه از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، عضویت در وندور لیست تامین کنندگان صنعت نفت و وزارت بهداشت، عضو انجمن کیفیت ایران عضو انجمن مدیران صنایع ایران، عضو انجمن ملی نخبگان ایران عضو انجمن بین المللی آب، عضو انجمن مهندسی ارزش، عضو پارک علم و فناوری فارس، عضو انجمن نخبگان شهید فهمیده و عضو مرکز رشد فرآورده های علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی اشاره نمود.

وی در ادامه صحبتش می‌گوید: این شرکت محصولات انحصاری و عمومی خود را با بکارگیری امکانات بسیار ویژه و منحصر به فرد طراحی و تولید نموده و تا کنون با بیش از ده ها شرکت و ارگان صنعتی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه ی بهبود عملکرد صنایع و تأسیسات همکاری داشته است.

مهندس شعله درخصوص چشم‌انداز و اهداف شرکت بیان کرد: شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان، خط مشی خود را به منظور دستیابی به رضایت مشتریان و توسعه بازار، از طریق تعیین نیازمندی ها و تلاش برای برآورده نمودن آنها فراهم نموده است. در این راستا خود را متعهد می داند تا سیستم مدیریت کیفیت را مطابق با الگویی بر مبنای استانداردهای جهانی پایه گذاری نموده و بستر مناسبی را جهت بهبود مداوم سیستم فراهم آورده تا بتواند در مسیر دستیابی به اهداف حرکت نماید.

در پایان این گزارش، مهندس محمد هادی شعله از دستاوردهای استفاده از محصولات مختلف میتره در تاسیسات گفت: از محصولات مختلف میتره در تاسیسات می‌توان به، افزایش بهره وری، کاهش استهلاک و کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در فارس در تاریخ ۲ و ۳ دی ماه با حضور تیم های خبرگزاری ها ، روزنامه و پایگاه های خبری ، در محل پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد.

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید ، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10390

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: