فوت نوجوان ۱۶ ساله بعد از نجات خانواده اش از یک حادثه آتش سوزی

حادثه آتش سوزی
فرماندار امیدیه (خوزستان): این دانش‌آموز روز پنجشنبه هفته گذشته برای نجات جان ۲ خواهر و مادر خود در یک حادثه آتش‌سوزی دچار سوختگی شدید شد که برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل گردید.
هداپرس:فرماندار امیدیه (خوزستان) گفت: “امیرمحمد انصاری” دانش‌آموز دوره متوسطه دوم این شهرستان برای نجات خانواده خود از یک حادثه آتش‌سوزی جان خود را از دست داد.جعفر سلامی  بیان کرد: این دانش‌آموز روز پنجشنبه هفته گذشته برای نجات جان ۲ خواهر و مادر خود در یک حادثه آتش‌سوزی دچار سوختگی شدید شد که برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل گردید.

وی گفت: متاسفانه این دانش‌آموز به دلیل شدت سوختگی جان خود را بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان از دست داد.

فرماندار امیدیه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی در خانه آن‌ها را اتصال برق بخاری برقی عنوان کرد و افزود: وی خانواده خود از خانه خارج و جان آن‌ها را نجات داد اما خود موفق به خروج از خانه نشد.

سلامی ادامه داد: زمانی که آتش نشانی در صحنه حادثه حاضر شد وی را زنده از آتش خارج کرد اما دیگر این دانش‌آموز دچار آسیب‌های جدی شده بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در پی وقوع این حادثه و جان باختن دانش‌آموز ” امیر محمد انصاری” پیام تسلیت به جامعه دانش‌آموزی و فرهنگی استان صادر کرد و افزود: درگذشت این دانش‌آموز اهل امیدیه؛ سبب تالم خاطر دوست‌داران مجموعه تعلیم و تربیت استان استان شده است.

مسعود حمیدی‌نژاد ادامه داد: بی شک فداکاری این دانش‌آموز خوزستانی در راه نجات خانواده خود باید به عنوان الگویی از تجلی فداکاری و ایثار به سایر افراد جامعه و به ویژه دانش‌آموزان معرفی شود.

به گفته اداره کل آموزش و پرورش خوزستان مراسم یادبود این دانش آموز هفته آینده در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دانش آموزی دیگر به نام” علی لندی” نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای روز ۱۸ شهریور سال ۱۴۰۰ پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات ۲ زن میانسال و سالخورده دل به آتش زد و آن ها را نجات داد اما متاسافنه جان خود را از دست داد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11086

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: