این خودرو‌ها اشک صاحبان خود را درآوردند!

بازار خودرو
بررسی بازار خودرو در سه ماهه سوم سال جاری نشان می‌دهد برخی از خودرو‌ها در پایان پاییز به نسبت ابتدای این فصل با افت قیمت همراه بودند و نمودار قیمتی آن‌ها نزولی بود.
هداپرس:دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک و رانا پلاس با سقف پانوراما (شیشه ای) پاییز را بد تمام کردند.

مقایسه قیمتی هفته اول مهر امسال با هفته آخر آذر نشان می‌دهد قیمت دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک در بازه یاد شده افتی حدود ۰.۶ درصدی را به خود دیده است. این محصول اتوماتیک ایران خودرو در پایان هفته اول مهر ۱۴۰۲ با قیمتی حدود ۸۱۰ میلیون تومان در بازار حاضر بود، اما در نهایت قیمت دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک در شب یلدا ۸۰۵ میلیون تومان در بازار تعیین شد تا اشک صاحبان این محصول لوکس بازار خودرو‌های پُرتقاضا در بیاید.

البته صاحبان دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک تنها نبودند و دارندگان رانا پلاس با سقف پانوراما (شیشه ای) نیز آن‌ها را همراهی کردند.

رانا پلاس با سقف پانوراما (شیشه ای) وضعیت به مراتب بدتری را در پاییز ۱۴۰۲ تجربه کردند. این محصول ایران خودرو در پایان اولین هفته از هفتمین ماه سال با قیمت حول و حوش ۵۴۰ میلیون تومان در بازار خودرو داد و ستد شد. اما همین خودرو در آخرین روز پاییز قیمتش افتی حدود ۱۵ میلیون تومانی را به خود دید. چنانچه بخواهیم افت قیمتی رانا پلاس با سقف پانوراما را به زبان درصد بیان کنیم، این خودرو در بازه سه ماهه بیش از ۲.۵ درصد از قیمت خود را از دست داده است؛ بنابراین می‌توان گفت رانا پلاس با سقف پانوراما در انتهای جدول قیمتی خودرو‌های پُرتقاضای بازار خودرو در پاییز ۱۴۰۲ قرار گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10355

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: