النخاله: اشغالگران در شن‌های غزه غرق شده‌اند

النخاله

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به محقق نشدن اهداف رژیم صهیونیستی در غزه، گفت مبارزان مقاومت خسارت‌های زیادی به ارتش اسرائیل وارد کردند.

 

هداپرس:«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های ایران از ملت فلسطین گفت: نبرد طوفان الاقصی نتیجه تلاش های گسترده و طولانی مبارزان مقاومت در میدان است. نیروهای مقاومت در کنار هم ایستادند و از ملت فلسطین حمایت کردند.

وی در گفت‌وگو با بخش عربی khamenei.ir خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی اعلام کرد که با هدف نابودی مقاومت و بازگرداندن اسرا تجاوز به غزه را آغاز کرده‌ است اما با گذشت ۶ ماه هنوز نتوانسته است این اهداف را محقق کند. مقاومت در غزه حتی در مواضع سیاسی حضور قوی و متمایزی داشته است. ما در این زمینه بخش طولانی را طی کردیم و در آستانه پیروزی نهایی هستیم. بدون شک فلسطینی‌ها پیروزی بزرگ و آشکاری را محقق کردند و باعث شد که اسرائیلی‌ها احساس کنند که به لرزه در آمده‌اند.

النخاله افزود: خیلی‌ها توقع داشتند که غزه تنها چند روز و یا چند هفته در مقابل غرب، آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی مقاومت کند اما اکنون نیروهای اشغالگر در شن‌های غزه غرق شده‌اند و مبارزان مقاومت خسارت‌های زیادی به ارتش اسرائیل وارد کردند. درحالی که همه مقاومت و غزه را به نابودی تهدید می کردند اکنون اعتراف می کنند که با طرف فلسطینی مذاکره می کنند. با این مذاکرات ادعاهای غرب و بزرگ بینی آمریکا و اروپا را شکست دادیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=14412

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: