دیپلمات کشورمان: رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران دچار خطای استراتژیک شد

رژیم صهیونیستی

عضو مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه خبط و خطای استراتژیک بود اما اقدام ایران هوشمندانه و متکی بر کیاست و ذکاوت خواهد بود.

 

هداپرس:مجتبی فردوسی پور طی سخنانی در همایش بین المللی بزرگداشت روز قدس و بررسی دستاوردهای مقاومت در عملیات طوفان الاقصی و ارائه راهکارها اظهار داشت: دشمنان ما جزو احمق ها هستند، با خبط و خطایی که کردند امروز مساله روز قدس با شرایط غزه به گونه ای رقم خورده که یک حادثه جهانی را براساس راهبردهای امام (ره) و رهبری رقم زده است.

وی تصریح کرد: خواهیم دید مساله روز جهانی قدس از دایره اسلامی و عربی خارج خواهد شد. در روز قدس ثقل اقدام اندیشه امام(ره) تبلور خواهد یافت.

عضو مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه در ادامه اظهار داشت: باید زمان بگذرد تا رمز و راز عملیات طوفان الاقص مکشوف شود، این که درکنار خط ساحلی مدیترانه تونل های طبقاتی را با نظم خاصی احداث کنید غربی ها حتی به آن اعتراف کرده اند، راز و رمز غزه زمانی هویدا می شود که حادثه غزه در کرانه و سرزمین های اشغالی تکرار و تونل ها متصل با هم شوند.

فردوسی پور خاطرنشان کرد: آنچه باید اذعان کرد اینکه رمز موفقیت مقاومت اسلامی در غزه است و نباید تردید  کرد خطای استراتژیک رژیم صهیونیستی اقدام علیه کنسولگری ایران در سوریه بود، فکر می کنند با اقدامی که انجام  دادند  شرایط بازی را می توانند تغییر دهند، همان طور که رهبری فرمودند از اقدام خود پشیمان می شوند.

وی همچنین بیان کرد: ایران باید پای در باشگاه هسته ای دهد و موازنه هسته ای را در عرصه بین الملل رقم زند، همان طور که رهبری فرمودند زیاد طول نمی کشد که پشیمان شوند که چرا اقدامی کردند که پاسخ دندان شکن جمهوری اسلامی را ببیند، اقدام آن ها خبط و خطای استراتژیک بود اما اقدام ایران هوشمندانه متکی بر کیاست و ذکاوت خواهد بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13897

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: