خوش‌بینی بایدن به انتخابات ۲۰۲۴

انتخابات

جو بایدن نسبت به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا ابراز امیدواری کرد و گفت: ترامپ بازنده‌ای است که باز هم نتیجه انتخابات را به چالش خواهد کشید.

 

هداپرس: «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا با بیان این‌که از پیروزی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور مطمئن است، پیش‌بینی کرد که «دونالد ترامپ» مانند انتخابات قبلی، سلامت انتخابات را زیر سوال برده، به نتیجه اعتراض خواهد کرد.

او در گفت‌وگو با روزنامه نیویورکر گفت: «وقتی من پیروز شوم – البته اگر بشوم – فکر می‌کنم او با آن مخالفت خواهد کرد. مهم نیست نتیجه چه باشد.»

بایدن در ادامه با بیان این‌که ترامپ برای پیروزی به هر کاری دست خواهد زد، او را یک بازنده خطاب کرد و گفت: هرگز رفتار مناسبی از خودش نشان نخواهد داد.

وقتی از بایدن در مورد تنش‌های احتمالی پس از انتخابات پرسش شد، او تاکید کرد، آمریکایی‌ها نظرات ترامپ را درباره سیاست رد خواهند کرد. او گفت: «ما به‌عنوان یک دموکراسی چطور می‌توانیم رئیس‌جمهوری را برگزینیم که می‌گوید خشونت مناسب است؟»

او همچنین مدعی شد که رسانه‌های آمریکا در برابر تهدید ترامپ منفعل هستند و در ارزیابی تهدیدی که ترامپ متوجه آمریکا می‌کند، ناتوان بوده‌اند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12701

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: