هنیه: مقاومت به کمتر از توقف کامل تجاوز و عقب‌نشینی اشغالگران از غزه راضی نمی‌شود

هنیه

رئیس دفتر سیاسی جنش حماس اعلام کرد مقاومت فلسطین به کمتر از توقف کامل تجاوز و عقب نشینی اشغالگران راضی نمی‌شود.

 

هداپرس:اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: مقاومت فلسطین به کمتر از توقف کامل تجاوز و عقب نشینی ارتش اشغالگر از غزه و لغو محاصره ظالمانه و ایجاد پناهگاه‌های امن و مناسب برای آوارگان و توقف سیاست گرسنه نگه داشتن مردم غزه و پایبندی به بازسازی راضی نمی‌شود. همه این‌ها خواسته‌های انسانی هستند که در سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری و دیوان بین‌المللی دادگستری بر سر آن توافق شده است و رژیم اشغالگر باید به آن عمل کند.

وی گفت: محقق کردن معامله تبادل اسرا از طریق آزادی اسرایمان به ویژه اسرای قدیمی و با دوره‌های حبس طولانی مدت یکی از اهداف این مذاکرات است. ما موضع مثبتی در قبال مذاکرات کنونی داریم، اما درباره فداکاری‌های ملت خود و دستاوردهای مقاومت کوتاهی نمی‌کنیم. ما با تمام ابزارهای ممکن برای توقف حمام خونی که دشمن علیه ملت بی‌گناه ما به راه انداخته است، تلاش می‌کنیم.

در سایه انتظارها برای حمله قریب الوقوع اشغالگران به رفح، کشتارها، حملات و محاصره بیمارستان‌ها در صد و سی و چهارمین روز جنگ غزه همچنان ادامه دارند و با توجه به فاجعه بهداشتی که نوار غزه را فرا گرفته است، تعداد شهدا و مجروحان همچنان در حال افزایش است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۹ مورد کشتار در غزه شدند که ۸۳ شهید و ۱۲۵ مجروح برجای گذاشت.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، تعداد شهدای غزه به ۲۸ هزار و ۸۵۸ تن و تعداد مجروحان به ۶۸ هزار و ۶۷۷ تن از هفتم اکتبر تاکنون رسیده‌است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11960

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: