حماس: بایدن نفاق سیاسی داشته و در کشتار فلسطینی‌ها دست دارد

حماس

یکی از رهبران جنبش حماس با تاکید بر اینکه هدف از پیش‌نویس سند پاریس دادن زمان بیشتر به نتانیاهو جهت آمادگی برای حمله جدید است، گفت که رئیس جمهور آمریکا نفاق سیاسی داشته و در کشتار فلسطینی‌ها دست دارد.

 

هداپرس:«اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس امروز سه‌شنبه اظهار کرد: پیش‌نویس پاریس در واقع پیشنهادی آمریکایی با هدف دادن زمان بیشتر به نتانیاهو است تا خودش را برای حمله جدیدی آماده کند و هدف از افشای جزئیات این سند، اعمال فشار بر فلسطینی‌ها و تضعیف آنها است.

حمدان گفت: رژیم اشغالگر اسرائیلی از موافقت با پیش‌نویسی که آمریکا به آن ارائه کرد، سر باز زد و پیش‌نویس یاد شده در پاریس مورد توافق قرار نگرفت.

این رهبر حماس افزود: پیش‌نویس توافق آمریکایی و آمار اعلام شده در واقع یک ماجراجویی از سوی طرف اشغالگر با هدف حفظ آبرویش است.

او در ادامه گفت: اولویت توقف جنگ، لغو محاصره، انتقال کمک‌ها و آغاز برنامه بازسازی غزه بدون محدودیت‌های اسرائیلی است و در مرحله آتی، تبادل اسرا انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، حمدان تصریح کرد: تا زمانی که گرسنگی و جنگ در غزه تمام نشده، قبول نخواهیم کرد شرایط به این شکل ادامه یابد.

این چهره حماس ادامه داد: ماجراجویی از سوی اسرائیل برای نقض تمامی تعهدات وجود دارد.

او با اشاره به اینکه برای پیش‌نویس توافق تبلیغ می‌شود، گفت: دولت آمریکا سعی دارد با اظهارنظرهایش بر افکار عمومی فلسطین تاثیر بگذارد و بایدن (رئیس جمهور آمریکا) نفاق سیاسی داشته و در جنایت کشتار فلسطینی‌ها دست دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12432

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: