کار استقلالی شدن گزینه نکونام گره خورد!

نکونام

استقلال و ذوب آهن بر سر جزئیات انتقال محمدحسین اسلامی، هنوز به توافق دست پیدا نکرده‌اند.

هداپرس:پس از ناکامی استقلال در جدب نفرات دو لیست ابتدایی جواد نکونام، چند روزی است که مذاکرات با نفرات لیست جدید سرمربی آبی پوشان آغاز شده و مدیریت باشگاه برای جذب نفرات مورد نظر سرمربی، کار را به صورت فشرده پیش می‌برد.علی خطیر که این روزها در تلاش است تا بتواند نفرات مدنظر نکونام را به تهران بیاورد، پس از آنکه در باشگاه گل گهر حاضر شد، این روزها با مدیران ذوب آهن نیز جلساتی را برگزار کرده تا بتواند محمدحسین اسلامی را نیز آبی پوش کند که البته روند گفتگو فعلا مثبت نبوده است.

به گزارش ورزش سه، اسلامی بازیکنی است که در ابتدای بازار نقل و انتقالات تابستانی مدنظر نکونام قرار داشت و حتی در فصل قبل نیز شایعاتی مبنی بر تمایل استقلال به جذب این بازیکن شنیده می‌شد ولی در نهایت او در جمع ذوبی‌ها ماندگار شد ولی امسال قضیه برای این بازیکن جوان جدی‌تر از پنجره‌های قبلی است.

این بازیکن جوان که امسال یازده مرتبه برای ذوب آهن به میدان رفته، یک پاس گل به ثبت رسانده است. او با وجود سن کم، لیگ قبل و در تیم مهدی تارتار، ۲۹ مرتبه به میدان رفت که حاصل آن سه گل و یک پاس گل بود. بازیکن جوانی که رونده و تکنیکی است و همین موضوع سبب شده تا نکونام روی او نظر مثبتی داشته باشد.

با این حال، بسته پیشنهادی استقلال به ذوب آهن برای جذب محمدحسین اسلامی متفاوت‌تر از خواسته تیم اصفهانی است. آبی پوشان قصد دارند تا امیرعلی صادقی را با این بازیکن معاوضه کرده و در بخش مسائل مالی و پرداختی به ذوب آهن نیز با این باشگاه به توافق برسند ولی این موضوع باب میل آنها نیست.

ذوب آهن برای واگذاری محمدحسین اسلامی به استقلال، خواهان جذب جعفر سلمانی است ولی از آنجایی که اساسا نکونام بجز سلمانی، فقط ابوالفضل جلالی را در پست دفاع و وینگ بک چپ دارد، با این موضوع مخالف بوده و همین مسئله سبب شده تا طرفین به توافق دست پیدا نکنند.

در حال حاضر، اسقلالی‌ها به دنبال کسب رضایت ذوب آهن جهت انتقال اسلامی هستند ولی تا بدین لحظه و به دلیل متفاوت بودن خواسته‌های دو باشگاه در بحث معاوضه بازیکنان، این انتقال متوقف شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11232

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: