ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان

رهبرانقلاب

 پیام تسلیت رهبر انقلاب توسط نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با حضور در منزل چند تن از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به این خانواده‌های داغدار ابلاغ شد.

 

هداپرس:عادل رضایی، نصرت عرب‌نژاد، المیرا حیدری‌نژاد، فاطمه پرنده کام، میلاد شادکام، سمانه رجایی‌نژاد و علی رویدل هفت نفر از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان هستند که نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان امروز دوشنبه، ۱۸ دی ماه به دیدار خانواده آن‌ها رفته و پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را به آنها ابلاغ کردند.

حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید در این دیدارها با آرزوی علو درجات برای شهیدان و آرزوی صبر و بهبودی برای بازماندگان و مجروحان این حادثه خونبار عنوان کرد: با خصوصیاتی که از این شهیدان شنیده‌ایم، همه مصداق سخن حاج قاسم سلیمانی هستند که «تا شهید نباشید، شهید نمی‌شوید».

وی درجه شهادت را افتخاری بزرگ برای درگذشتگان این حادثه و خانواده آن‌ها دانست و افزود: این حادثه دردناک، برای رهبر معظم انقلاب بسیار سخت گذشت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10748

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: