از شورای شهر شیراز چه خبر؟

از تحلیف دو عضو جدید تا انتخاب هیئت رئیسه سال سوم و ترکیب اعضای کمیسیون‌های تخصصی و ناظرین مناطق

یکصد و بیست و سومین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار گردید.

مراسم تحلیف دو عضو جدید شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد
در یکصد و بیست و سومین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، مراسم تحلیف «آقایان ابراهیم کمالی دشت ارژنه و محمود صفایی »، اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.

آقایان ابراهیم کمالی دشت ارژنه و محمود صفایی درمتن سوگندنامه، قسم یاد کردند که در حفاظت اموال عمومی شهر و شهرداری تمامی سعی و تلاش خود را به کارگرفته و همواره امانت‌دار شهروندان بوده و در راستای رعایت صرفه، صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام ورزند.

سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز شد
در یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر شیراز انتخابات سال سوم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با حضور فرماندار شهرستان برگزار و در نهایت آقای سید ابراهیم حسینی با ۱۲ رای به عنوان رئیس ؛ آقای محمدتقی تذروی با ۱۳ رای به عنوان نایب رئیس؛ سرکار خانم خواست خدایی با ۱۳ رای به عنوان منشی اول؛ آقای علیرضا اسکندری با ۱۱ رای به عنوان منشی دوم و سرکار خانم حسینی با ۱۰ رای به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه در سال سوم شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب گردیدند.

پست خزانه داری شورا هم با ۱۱ رای به آقای مصطفی کیانی رحیمی رسید.

ناظرین شورا در مناطق شهرداری شیراز
منطقه۱ -غلامحسن اسکندری
منطقه۲-تذروی
منطفه۳-هاجری
منطقه۴ -کیانی رحیمی
منطقه۵-خواست خدایی
منطقه۶-زارعی
منطقه۷-هاجری
منطقه۸ -علیرضا اسکندری
منطقه۹-سیده مریم حسینی
منطقه۱۰- کمالی
منطفه ۱۱- صفایی

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های شورای اسلامی شهر شیراز تعیین شد
در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز انتخابات کمیسیون‌ های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد و بر اساس آن اعضای هیئت رئیسه کمیسیون ‌ها در سومین سال فعالیت دوره ششم شورا انتخاب و معرفی شدند.
در این جلسه محمدرضا هاجری به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی ، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) و رضا محمدیان نائب رئیس کمیسیون انتخاب شد.
در ادامه نیز همچنین مصطفی کیانی رحیمی به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی ، معماری و هوشمند سازی شورا و محمود صفایی عضو جدید شورا به عنوان نائب رئیس این کمیسیون معرفی شد.
همچنین در سال سوم فعالیت شورای ششم شهر شیراز نیز با اکثریت آرا علیرضا اسکندری به عنوان رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری و سیده مریم حسینی به عنوان نائب رئیس این کمیسیون انتخاب شد.
در ادامه این جلسه با آرا مثبت اکثریت اعضا شورا، مسعود زارعی مجددا به عنوان رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا انتخاب شد و افسانه خواست خدایی نائب رئیس این کمیسیون شد.
همچنین با رأی اکثریت نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر شیراز رضا محمدیان به عنوان رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورا و محمود صفایی نائب رئیس این کمیسیون انتخاب و معرفی شدند.
گفتنی است در پایان فرآیند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌ های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز افسانه خواست خدایی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه ریزی بودجه، حقوقی و املاک شورا و ابراهیم کمالی نائب رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=9803

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: