رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران:

طرح جامع حمل و نقل شهر تهران باید در شورای شهر بررسی و تصویب شود

شهر تهران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بر لزوم ارائه مطالعات طرح جامع حمل و نقل شهر تهران به شورای شهر تأکید کرد.

 

هداپرس:سید جعفر تشکری هاشمی با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران با اشاره به لزوم بررسی و تصویب طرح جامع حمل و نقل شهر تهران در شورای شهر گفت:  شهرداری تهران باید طرح جامع حمل و نقل را به شورا بیاورد. این موضوع برای طرح خطوط جدید ریلی نیز وجود دارد و این در حالی است که شهرداری اعلام کرده است این طرح را در شورای عالی ترافیک به تصویب رسانده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: قانون‌گذار و وزارت کشور چنین اعتقادی ندارند که تنها شورای عالی ترافیک در این خصوص تصمیم‌گیری کند و ابهام دارد که چرا شهرداری تهران در ارائه مطالعات خود مقاومت می‌کند.

وی تأکید کرد: اگر این مطالعات انجام شده و پاسخگوی نیاز شهر است و اگر توانسته‌اند در یک مرجع فنی همانند شورای عالی ترافیک این طرح را به تصویب برسانند، ما در این موضوع قانع نشدیم و صحبت‌های ریاست شورا هم به دلیل اطلاعات ناقصی است که به ایشان دادند.

تشکری هاشمی ادامه داد: به هیچ عنوان قانع نشدیم و نمی‌پذیریم و در جلساتی که با مشاورین طرح داشتیم و همچنین جلساتی که با کارشناسان معاونت حمل و نقل برگزار شد، ایرادات زیادی را مطرح کردیم و مشاور قول داد برود و ایرادات را برطرف کند.

وی افزود: از ما زمان خواستند که ایرادات را مرتفع کنند؛ اما به یکباره اعلام شد که در شورای عالی ترافیک موضوع به تصویب رسیده و نیازی به شورای شهر نیست. من نمی‌دانم شورا باید برای شهرداری تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کند یا شهرداری برای شورا؟ و امیدواریم اعضای شورا نسبت به این موضوع واکنشی جدی نشان دهند. حرمت امامزاده را متولی باید نگه دارد اگر این حرمت را متولی نگه ندارد برای بقیه موضوعات نیز همین اتفاق رخ می‌دهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12061

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: