مرکز مبادله: وجه متقاضیان در کیف‌پول است

مرکز مبادله

با گذشت سه روز از برگزاری اولین حراج سکه، برخی از متقاضیان اعلام کردند که در زمان واریز پول از حسابشان به کیف پول، این فرآیند ناتمام مانده و وجهی در کیف پولشان موجود نیست، اما سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت که این افراد نگرانی نداشته باشند و حتی در صورتی که این پول قابل مشاهده نیست، اما در کیف پولشان موجود و این مشکل در حال بررسی است.

 

هداپرس: اولین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، روز یکشنبه (۱۳ اسفند) برگزار شد و قرار بود وجه پرداخت‌شده توسط متقاضیان خریدی که در حراج برنده نشده‌اند به کیف پول آنها عودت داده شود؛ اما این فرآیند با مشکلاتی مواجه بود و بسیاری از متقاضیان اعلام کردند که تا امروز

یکی دیگر از مشکلاتی که متقاضیان امروز اعلام کردند، این بود که در زمان واریز وجه، با وجود اینکه پول از حسابشان کسر شده، اما به کیف پولشان در سامانه حراج سکه مرکز مبادله واریز نشده است. همچنین یکی از مخاطبان ایسنا اعلام کرد در حالی‌که واریز وجه خود را از روز شنبه انجام داده است، اما این پول در کیف پولش قابل مشاهده نیست و با وجود تماس‌های مکرر با مرکز مبادله و مراجعه به بانک، هنوز نتوانسته پول خود را پس بگیرد.

در این راستا اصغر بالسینی – سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران- در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت بازگشت وجوه متقاضیانی که برنده اولین دوره حراج سکه نشدند، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۲ درصد کسانی که درخواست استرداد وجه را داشتند، استرداد وجهشان با موفقیت انجام شده است.

وی ادامه داد: کسانی که پول از حسابشان برداشت شده اما به کیف پول واریز نشده، حتی در صورتی که این پول قابل مشاهده نباشد، اما بدانند که پول در کیف پولشان موجود است و نگرانی از بابت اینکه این پول در کیف‌پولشان نیست، نداشته باشند. این دسته جزو اقلیتی هستند که مشکلشان در حال بررسی است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران بیان کرد: اگر برخی از این بابت نگرانی دارند، شماره تماس، شماره ملی و شماره حسابی که وجه را به مرکز مبادله واریز کردند به مرکز تماس مرکز مبادله به شماره ۲۷۰۶-۰۲۱ اعلام کنند، ما با آنها تماس گرفته و موضوع را پیگیری می‌کنیم و نگرانی از بابت اینکه اگر پول در کیف پول مشاهده نمی‌شود، یعنی وجود ندارد، نداشته باشند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12907

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: