پیش بینی بورس برای فردا یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲

بورس

بورس فردا ۱۰ دی ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند.

 

هداپرس:بورس فردا یکشنبه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- جلسات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جزییات بخش اول لایحه بودجه از روز دوشنبه هفته جاری و با اتمام مهلت پنج روزه کمیسیون‌ها برای رسیدگی به پیشنهادهای نمایندگان شروع می‌شود.
۲- یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰، شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس به عنوان اولین شرکت درج شده در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای بورس اوراق بهادار تهران-شرکت سهامی عام پروژه با نماد” شگستر” به شیوه گشایش، آماده انجام معامله خواهد بود
۳- وزیر راه: با دستور رئیس‌جمهور، نرخ سود تسهیلات مسکن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت که هنوز این سود نرخ تسهیلات برای مردم زیاد است؛ بنابراین در توافقی که با بانک مرکزی داشتیم در تلاش هستیم تا نرخ سود تسهیلات کاهش یابد.
۴- عوارض سنگ آهن هماتیت و گندله کاهش می‌یابد
۵- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سیمان ساوه: درصد افزایش سرمایه: ۲۵۹۲ درصد
۶- خبر مهم برای وراث سهام عدالت: مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای موضوع انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث هیچ پیامکی به افراد ارسال نخواهد شد.
۷- شرکت صنایع مس افق کرمان از انعقاد قرارداد فروش قراضه مسی به میزان ۱۵۰۰۰ تن (۱۵۰۰۰ تن با تلرانس بیست درصد) به شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد.
۸- وهور و افزایش سرمایه:گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۷۶,۱۷۶,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۵,۱۷۶,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور سرمایه گذاری در شرکت فرعی (شرکت مولد نیروگاهی گوهر سیرجان) و تامین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده
۹- بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۶ دی به ۲۳.۵۹ درصد رسید.

۱۰- فغدیر با توجه به مدارک ارائه شده، به دلیل اعمال محدودیت مصرف گاز صنایع در فصل سرما از تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲، تولید متوقف میشود.
۱۱-مجوز افزایش سرمایه ۶۶ درصدی سامان از محل سود انباشته صادر شد.

منبع:نبض بورس

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10537

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: