نظامیان مجروح صهیونیست نتانیاهو را به اتاق راه ندادند

صهیونیست

منابع رسانه‌ای عبری از حاضر نشدن نظامیان و سربازان صهیونیست مجروح شده در جنگ غزه با دیدار با نخست‌وزیر رژیم اشغالگر پرده برداشتند.

 

هداپرس:شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: سربازان اسرائیلی از ملاقات با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل که از بیمارستان «هداسا» در قدس اشغالی بازدید کرد، خودداری کردند.

این شبکه گزارش داد که نتانیاهو با هدف دیدار با سربازان ارتش رژیم صهیونیستی که در درگیری‌ها و نبردهای غزه مجروح شده بودند، از بخش توانبخشی بیمارستان هداسا بازدید کرد، اما برخی از آنها از ملاقات با وی خودداری کردند.

یکی از این نظامیان مجروح شده در جنگ غزه، با انتشار پیامی در ایکش نوشت: من در بیمارستان هداسا و در بخش توانبخشی آن هستم. نتانیاهو امشب (چهارشنبه شب) برای دیدار آمد و یکی از مقامات از من پرسید که آیا می خواهم او به اتاق من بیاید یا خیر.

وی گفت: البته که چنین دیداری را نپذیرفتم و پس از ترک بیمارستان مشخص شد که از ۱۸ سرباز مجروح، ۱۵ نفر خواستند که نخست‌وزیر وارد اتاق آنها نشود.

شکست رژیم صهیونیستی در جریان عملیات «طوفان الاقصی» نارضایتی‌های شدیدی را نسبت به عملکرد کابینه نتانیاهو و به ویژه شخص وی به همراه داشته است و به همین دلیل درخواست‌ها برای برکناری وی بالا گرفته است.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر (دهم آذر) بار دیگر از سر گرفته شد.

وزارت بهداشت غزه عصر چهارشنبه و در هشتاد و دومین روز جنگ اعلام کرد که شمار شهدا به ۲۱ هزار و ۱۱۰ تن رسیده است.

این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ۵۵ هزار و ۲۳۴ تن اعلام کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10484

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: