قیمت خودروی محبوب خارجی مشخص شد

خودروهای وارداتی

قیمت نهایی کیا K5 مشخص شد. براساس اعلام سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی متقاضیانی که برای این خودرو نام نویسی کردند باید مبلغی حدود دو میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان را پرداخت کنند.

 

هداپرس:قیمت نهایی محصول محبوب کیا برای ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه فروش خودرو مشخص شد.

کیا K5 جدیدترین محصول این برند خودروساز کره جنوبی است که در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بارگذاری شد تا متقاضیان نسبت به در اختیار گرفتن آن اقدام کنند.

پیش از از این شرکت واردکننده محصولات کیا نسبت به عرضه کیا سونت در سامانه کپارچه اقدام کرده بود.

قیمت نهایی این محصول کیا موتور برای متقاضیان ثبت نام کننده دو میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان اعلام شده بود.

همچنین کیا سلتوس هم در مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شد. این خودروی SUV (شاسی بلند) اولین حضور خود را در بازار خودروی ایران تجربه می کند. قیمت سلتوس نیز دو میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان برای متقاضیان اعلام شد.

این احتمال وجود دارد که اسپورتیج نیز بعد از کیا K5 پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قرار گیرد.

کیا K5 در سال هایی که امکان ورود خودرو به کشور وجود داشت با نام کیا اپتیما در بازار خودرو حاضر بود. این خودروی سدان را می توان ازر محبوب ترین خودروهای بازار خودرو لقب داد.

پیش بینی می شود متقاضیان از کیا K5 نیز استقبال قابل توجهی کنند. البته این خودرو هنوز به بازار خودرو نرسیده است و تنها در دسترس متقاضیان قرار گرفته که پیش تر برای خرید خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه نام نویسی کرده بودند.

چنانچه شرکت واردکننده عرضه کیا K5 را آغاز کند این احتمال وجود دارد که با توجه به محدودیت در عرضه این محصول کیا قیمت نجومی را در بازار تجربه کند. البته اگر روند واردات خودرو ادامه دار باشد به احتمال زیاد شاهد کاهشی شدن نمودار قیمتی این خودرو در بازار خودرو خواهیم بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11008

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: