خبر مهم مجلس درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: اگر بنا باشد مجلس شورای اسلامی افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده را از لایحه بودجه حذف کند پولی برای افزایش حقوق و همسان‌سازی بازنشستگان باقی نخواهد ماند.

 

هداپرس:حمیدرضا حاجی بابایی در جریان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و بررسی پیشنهاد حذف بندی از لایحه بودجه که به افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده باز می‌گشت بیان کرد: باید با مردم شفاف صحبت کنیم. ما می‌گوییم که فوق‌العاده کارمندان باید در سال آینده پرداخت شود. پاداش بازنشستگان نیز باید پرداخت گردد. ما دو میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته داریم که تمام افزایش‌های دیده شده برای آنها در سال آینده باید از این محل تامین گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: ما قرار نیست که از مردم پول بگیریم بلکه قرار است از پتروشیمی‌ها، شرکت‌های نفتی و شرکت‌های فولادی مالیات بگیریم و آن را به بازنشستگان بدهیم. مالیات بر ارزش افزوده مشمول کالاهای اساسی نمی‌شود چرا با مردم جور دیگری صحبت می‌کنید.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر این موضوع از لایحه حذف شود نمی‌توانیم منابع پاداش بازنشستگان و افزایش حقوق آنها را تامین کنیم. از سوی دیگر ما افزایش حقوق کارمندان در سال آینده را ۲۰ درصد پیش‌بینی کرده‌ایم. این‌که گفته می‌شود از محل فروش اموال تامین گردد امکان‌پذیر نیست

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: بنده با مردم شفاف صحبت می‌کنم اگر این بند از لایحه حذف شود ما منابعی برای افزایش حقوق و همسان‌سازی بازنشستگان نخواهیم داشت.

در نهایت نمایندگان مجلس با پیشنهاد حذف افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده در لایحه بودجه سال آینده مخالفت کردند.

منبتع:دیجی سرگرمی
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11165

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: