حدادی: مشارکت مردم در انتخابات قدرت‌آفرین است

حدادی

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در انتخابات تولید قدرت ملی را به دنبال داشته و تاثیر بسزایی در انتخاب نماینده اصلح دارد.

 

هداپرس:علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در روز ۲۱ اردیبهشت ماه انتخابات دور دوم مجلس در برخی از حوزه ها برگزار خواهد شد و از مردم عزیز و فهیم دعوت می کنیم تا مشارکت حداکثری در این انتخابات داشته باشند. قطعا مجلس دوازدهم ماموریت سنگینی هم از بعد تنقیح قوانین و هم از بعد قانون‌گذاری بر دوش دارد.

وی ادامه داد: ایران قوی قطعا نیازمند یک مجلس قوی است، تشکیل مجلس قوی نیز نیازمند مشارکت مردم در انتخابات است. در مرحله اول انتخابات با مشارکتی که مردم فهیم ایران داشتند تکلیف بخشی از کرسی های مجلس مشخص شد اما انتخاب ۴۵ نماینده همچنان باقی مانده است.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از مردم ایران اسلامی تقاضا داریم در حوزه هایی که انتخابات برای دور دوم برگزار خواهد شد، مشارکت حداکثری داشته باشند چراکه مشارکت مردم تاثیر زیادی در انتخاب نماینده اصلح دارد. نماینده قوی در مجلس می تواند تاثیرگذار بوده و مشکلات مردم را برطرف کند. مشارکت مردم در انتخابات تولید قدرت ملی را به دنبال دارد.

حدادی در پایان تاکید کرد: با مشارکت مردم در انتخابات شاهد ایجاد مجلس قوی خواهیم بود که در مسیر حل مشکلات مردم گام برخواهد داشت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=15950

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: