دلیل مخالفت IOC با حضور تانک روس در مسابقات کسب سهمیه المپیک

المپیک

اتحادیه جهانی کشتی حمایت‌های عبدالرشید سعدالله‌یف از روسیه در جنگ با اوکراین را دلیل مخالفت کمیته بین المللی‌المپیک با حضور این کشتی‌گیر روس در مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان کرد.

 

هداپرس: اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد عبدالرشید سعدالله‌یف، دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس، پس از آنکه نتوانست معیارهای لازم تعیین شده توسط کمیته بین المللی المپیک برای ورزشکاران بی طرف در تجاوز نظامی روسیه به اوکراین را برآورده کند، از مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا کنار گذاشته شد.

هیات ویژه ای در اتحادیه جهانی کشتی به طور مستمر بر صلاحیت کشتی گیران بر اساس معیارهای تعریف شده توسط IOC نظارت می کند.

هر ورزشکار برای حضور برای هر تورنمنت، یک فرآیند بررسی دقیق توسط UWW را طی می کند و بر اساس معیارهای تعیین شده توسط IOC که بررسی کامل سوابق و رسانه های اجتماعی افراد از روسیه و بلاروس را کنترل می کند، مورد بررسی قرار می گیرد. تصمیمات مربوط به واجد شرایط بودن توسط یک هیات و با تکیه بر گزارش های بررسی جامع ارائه شده توسط یک ارائه دهنده خدمات اطلاعاتی مستقل و خصوصی اتخاذ می شود.

کشتی گیرانی که واجد شرایط تشخیص داده شوند به عنوان ورزشکاران بی طرف بدون پرچم کشورشان رقابت خواهند کرد. همچنین در صورت کسب مدال به این ورزشکاران، سرود ملی روسیه و بلاروس پخش نخواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13947

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: