استفاده از ماسک در مراکز بهداشتی اسپانیا اجباری می‌شود

ماسک

به دلیل افزایش بیماری‌های تنفسی آنفولانزا و کرونا در اسپانیا و تحت فشار قرار گرفتن مراکز اورژانس و بیمارستان‌ها از فردا چهارشنبه استفاده از ماسک در مراکز بهداشتی و خانه‌های سالمندان این کشور اجباری می‌شود.

 

هداپرس:از روز چهارشنبه، استفاده از ماسک در مراکز بهداشتی اسپانیا دوباره اجباری می شود.

با توجه به افزایش روزافزون بیماری های تنفسی، در بیمارستان ها و خانه های سالمندان در این نهادهای اسپانیا باید دوباره از ماسک استفاده شود.

به این ترتیب به دلیل افزایش بیماری‌های تنفسی مانند آنفولانزا و کرونا، از چهارشنبه در تمامی مراکز بهداشتی اسپانیا مجدداً ماسک مورد نیاز است. شبکه تلویزیونی دولتی RTVE شامگاه دوشنبه به نقل از وزارت بهداشت این کشور این خبر را گزارش کرد.

پیش از این، مونیکا گارسیا، وزیر بهداشت اسپانیا نتوانسته بود همه مناطق را در مورد نیاز به استفاده از ماسک به ابتکار خود متقاعد کند . این مقام اسپانیایی این اقدام موقت را با لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه مانند کودکان خردسال و سالمندان و همچنین کارکنان بهداشتی توجیه کرد. به گفته وی در برخی از نقاط کشور به دلیل حجم بالای بیماران، اورژانس بیمارستان ها تحت فشار شدید قرار دارند.

الزام استفاده از ماسک در سیستم مراقبت های بهداشتی در اسپانیا در ابتدای ژوئیه سال گذشته با لغو وضعیت اضطراری کرونا لغو شد.

منبع:تسنیم

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10799

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: