گودرزی: مردم با مشارکت در انتخابات پای جمهوریت و اسلامیت نظام خواهند ایستاد

انتخابات

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد، مردم حتماً در انتخابات مشارکت بالایی خواهند داشت و با حضور چشمگیرشان نشان خواهند داد که پای جمهوریت و اسلامیت این نظام خواهند ایستاد.

 

هداپرس:عباس گودرزی، با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات تجلی پیوند مردم با حاکمیت است و به هر میزان که در یک نظام سیاسی مردم با حاکمیت گره بخورند و پیوند داشته باشند، موجب استحکام بخشی به آن نظام سیاسی و موجب اقتدار کشور و امنیت ملی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه کشوری که مردم آن با انتخابات قهر کنند، دشمنان‌شان امیدوار می‌شوند و نسبت به آب و خاک و ظرفیت‌های آن کشور طمع خواهند کرد، گفت: با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد، مردم حتماً در تعیین سرنوشت خود مشارکت بالایی خواهند داشت و با حضور چشمگیرشان نشان خواهند داد که پای جمهوریت و اسلامیت این نظام خواهند ایستاد.

این نماینده مجلس درباره عوامل موثر در افزایش مشارکت در انتخابات عنوان کرد: مجموعه‌ای از علل و عوامل دست به دست هم می‌دهند تا شاهد مشارکتی حداکثری در انتخابات باشیم اما آنچه مهم‌تر از همه است افزایش بینش و آگاهی مردم و درایت و دشمن شناسی آن‌هاست؛ باید به این نقطه برسیم که مردم ضمن شناخت شرایط زمانه، بدانند که اگر قرار است هر مشکلی را مرتفع و هر گره‌ای را باز کنیم، باید در چارچوب انتخابات این کار را کرد یعنی اگر کشوری انتخاباتش تضعیف شود قطعاً مشکلاتش رو به فزونی خواهد رفت.

گودرزی گفت: ما به دنبال کاهش مشکلات هستیم و الزاماً باید انتخابات پر شور داشته باشیم چراکه عدم مشارکت و قهر کردن با انتخابات یعنی رای دادن به هرج و مرج و توسعه مشکلات و باز نشدن گره‌ها؛ بنابراین راه پیشرفت کشور در همه حوزه‌ها انتخابات است و انتخابات بستری برای رفع دیگر مشکلات و حل مسائل خواهد بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11481

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: