هشدار و آماده‌باش پلیس برای چهارشنبه‌سوری

چهارشنبه‌سوری

سخنگوی فراجا از کشف بیش از ۱۰ تن انواع مواد محترقه خطرناک در کشور خبر داد و گفت که شمار مواردی فوتی ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری از ابتدای اسفند تا کنون ۶۷ درصد رشد داشته است.

 

هداپرس:سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به نزدیکی به ایام چهارشنبه‌سوری گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون شاهد افزایش ۲۴ درصدی مصدومان و ۶۷ درصدی جانباختگان حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری بودیم. به‌طوریکه در این مدت ۱۰ تن جان خود را از دست دادند و ۱۰ نفر از مصدومان نیز وضعیت جسمی بسیار بدی دارند.

وی با بیان اینکه۷۰ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری کمتر از ۱۸ سال سن دارند، اظهارکرد: نگرانی جدی برای جوانان و نوجوانان وجود دارد و از این رو تاکید می‌کنیم که خانواده‌ها حتما در این شب در کنار فرزندان خود بوده و بر رفتار آنان نظارت کنند.

سخنگوی فراجا با اشاره به حضور ‌و آماده‌باش پلیس در چهارشنبه‌سوری اظهارکرد:‌ همکاران من تا ساعات پایانی شب در کنار مردم بوده و با همکاری مردم نسبت به تامین نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌ها و ایجاد مزاحمت اقدام خواهند کرد. از مردم نیز می‌خواهیم که از انجام رفتارهای خطرناک پرهیز کنند.

منتظرالمهدی در ادامه به کشفیات موادمحترقه از سوی پلیس در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار ۱۱۴ کیلوگرم انواع مواد محترقه و بالغ بر چهار میلیون و ۴۲۰ هزار عدد مواد قابل انفجار خطرناک در این مدت از سوی پلیس کشف شده است. همچنین تعداد قابل توجهی از فروشندگان این مواد نیز از سوی پلیس دستگیر شده‌اند که برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده و به جرمشان رسیدگی شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13035

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: