مدیرکل صدا و سیما فارس: جهان تشنه معرفت و معنویت است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: تجربه نشان می‌دهد در این مسیر چاره‌ای جز بازاندیشی و بازتعریف سنت‌های دینی و ملی خود چه معارف الهی چه زیر ساخت‌های فرهنگی علمی و تاریخی خود نداریم و با این کار جهان که تشنه معرفت و معنویت است روزی به سمت نگاه و گفتمان ما خواهد آمد.

به گزارش ایران ریپورتس، احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در نخستین رویداد رسانه‌‌ای جام رسانه امید در استان فارس با بیان اینکه فرهنگ توده‌ای فرهنگی غیر نخبه‌گرا است که در پی یکسان‌سازی بوده و با سطحی‌اندیشی همه سطوح جامعه را در بر می‌گیرد خاطرنشان کرد: این فرهنگ فرهنگ عرضه و تقاضا است و نظام هنجاری چه دینی و ملی را از بین می‌برد و دچار اضمحلال می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: بخشی از ناهنجاریهای نظام اخلاقی جهان امروز محصول همین نگاه است و این نگاه با به رأی گذاشتن همه چیز ژست مردمی می‌گیرد در حالی که جامعه‌ای متکثر و سطحی و غیر معنوی و ضد مردمی است.

پهلوانیان خاطرنشان کرد: حال یا باید مرعوب و شیفته این نگاه شد و یا باید تولیدات مستقل خود را انجام بدهیم و مسیر خود را برویم.

وی بیان کرد: تجربه نشان می‌دهد در این مسیر چاره‌ای جز بازاندیشی و بازتعریف سنت‌های دینی و ملی خود چه معارف الهی چه زیر ساخت‌های فرهنگی علمی و تاریخی خود نداریم و با این کار جهان که تشنه معرفت و معنویت است روزی به سمت نگاه و گفتمان ما خواهد آمد.

پهلوانیان رسانه را بهترین ابراز برای ابراز این سنت‌ها و باورهای دینی و ملی دانست و گفت: باید از این ابزار به بهترین نحو بهره ببریم.

به گزارش ایران ریپورتس، نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در فارس در تاریخ ۲ و ۳ دی ماه با حضور تیم های خبرگزاری ها ، روزنامه و پایگاه های خبری ، در محل پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد.

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید ، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10396

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: