طلا زیر پای سکه را خالی کرد

طلا

با کاهش قیمت اونس طلا در بازار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه نزولی شدند اما قیمت دلار استراحت کرد.

 

هداپرس: امروز دوشنبه۱۸ دی ماه قیمت طلای جهانی مسیر کاهش را دنبال کرد. قیمت اونس طلا که دو روز قبل در حدود ۲۰۴۵ دلار معامله شده بود در شروع هفته جاری تا ۲۰۱۸ دلار پایین آمد . این اتفاق در حالی که طبق تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیمی از سرمایه‌گذاران کوچک در انتظار صعود قیمت طلا هستند.البته عصر امروز قیمت طلا مورد حمایت قرار گرفت و تا ۲۰۳۱ دلار بالا رفت.این قیمت در مقایسه با دو روز قبل ۱۴ دلار کاهش را نشان می دهد.

در ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار به دنبال کاهش اونس طلا نزولی شد. طلا ۱۸ عیار امروز با ۲ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل ۱۵ هزارو ۵۰۰ تومان ارزان شده است. علاوه بر طلا ، قیمت سکه امامی هم امروز ریزشی بود. سکه امامی که روز گذشته بدون توجه به دلار آرایش صعودی به خود گرفته بود امروز با شوک طلای جهانی تغییر مسیر داد و وارد فاز نزول شد. قیمت سکه امروز ۲۰۰ هزار تومان ریخت و در حدود ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

از بازار طلا و سکه که بگذریم؛ قیمت ها در بلزار ارز امروز نوسان خاصی را ثبت نکردند .

قیمت دلار هرات صبح امروز با ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان بازگشایی شد و در نیمه ظهر با اندکی نوسان کاهشی برروی ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان قرار گرفت که در مقایسه با روز قبل رنج بود. همچنین امروز نرخ حواله درهم با ۱۳ هزار  و۹۵۰ تومان معامله ش که نسبت به روز قبل ثابت مانده است

در تهران هم معامله گران مدعی بودند نرخ دلار در محدوده ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسیده است.

منبع:اقتصادنیوز

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10732

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: