احداث ۲۸ کیلومتر بزرگراه در دستور کار شهرداری تهران

شهرداری تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: براساس برنامه چهارم توسعه شهر تهران احداث ۲۸ کیلومتر بزرگراه به معاونت فنی و عمرانی تکلیف شده است.

هداپرس:هادی حق‌بین در آیین بهره‌برداری از دو طرح عمرانی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آیت الله سعیدی (پل اتصال مناطق ۱۸ و ۱۷) و پل شهید مختاری که صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام آقامیری؛ رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران و جمعی از مسئولان شهری در قالب هشتادوهفتمین پویش امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه چهارم شهر تهران ماموریت‌ها و وظایفی به حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تکلیف شده است که براساس آن تکمیل و اصلاح بزرگراه‌ها و زیرساخت‌های شهری اشاره شده است.وی تصریح کرد: در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران رویکرد تعیین شده براساس عدالت محوری است و در همین زمینه پروژه‌هایی در دستور کار معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران قرار گرفته است.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: طی ۲۰ ماهه گذشته پروژه‌های متعددی در مناطق جنوبی از جمله منطقه ۱۷ افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است که از‌ آن جمله می‌توان به احداث بازار میادین میوه و تره‌بار شقایق با معماری ایرانی ـ اسلامی در بوستان شهید سلیمانی اشاره کرد.

حق‌بین همچنین به آسفالت‌ریزی در سطح معابر و بزرگراه‌های شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این ارتباط طی ۹ ماهه گذشته یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح معابر انجام شده است.

وی ادامه داد: در منطقه ۱۸ تهران نیز پروژه‌هایی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده که از آن جمله می‌توان به فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی و راه‌اندازی کارخانه جدید آسفالت در این منطقه اشاره کرد.

معاون فنی عمرانی شهردار تهران همچنین به تکمیل بزرگراه‌ها در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز مطالعات لازم انجام و براساس آن پروژه‌ها طراحی و اجرا خواهد شد.

حق‌بین با بیان اینکه در برنامه چهارم توسعه شهر تهران احداث ۲۸ کیلومتر بزرگراهی به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تکلیف شده است، گفت: جدای از این مسئله اصلاح تقاطع‌ها و بزرگراه‌ها، بهسازی پلها و همچنین احداث ابنیه‌های خدماتی، فرهنگی تجاری اداری و همچنین بوستان در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار دارد.

وی همچنین از بهره‌برداری از پارکینگ طبقاتی مینابی خبر داد و گفت: احداث این پارکینگ از سازمان حمل و نقل به معاونت فنی و عمرانی سپرده شده است و طی ۴۵ روز اینده این پروژه در منطقه ۱۵ به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت‌الاسلام آقامیری؛ رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نیز در این مراسم به سیاست‌گذاری تدوین شده در این دوره از مدیریت شهری در راستای تکمیل پروژه‌های ناقص و بهره‌برداری آنها اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران ظرفیت بسیار خوبی را در اجرای پروژه‌ها دارد و چنانچه منابع مالی تامین شود می‌توان پروژه‌های کلانی را در سطح پایتخت عملیاتی و اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌ها در گذشته متوقف شده بودند، گفت: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده در این دوره از مدیریت شهری تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته است و تعدادی از این پروژه‌ها نیز در ماه‌های اخیر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

منبع:تسنیم

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10299

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: