راهپیمایی مردم بحرین به مناسبت روز جهانی قدس

روز جهانی قدس

مردم بحرین راهپیمایی‌های گسترده ای را در مناطق مختلف کشور برای گرامیداشت روز جهانی قدس برگزار کردند.

 

هداپرس: راهپیمایی‌های مردمی بحرین پس از اقامه نماز جمعه در منطقه الدراز آغاز شد و تظاهرکنندگان در آن شعارهایی را در حمایت از مردم فلسطین سر دادند و صدای آن‌ها با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» طنین‌انداز شد.

طی این مراسم همبستگی، بحرینی ها با حمل پرچم‌های فلسطین و درود فرستادن بر پایداری مقاومت در فلسطین، خواستار آتش بس در غزه شدند و تاکید کردند که بیت المقدس پایتخت ابدی فلسطین است.

نیروهای امنیتی بحرین تظاهرات مسالمت آمیز در منطقه بنی جمره در غرب منامه پایتخت این کشور را در آستانه روز جهانی بیت المقدس سرکوب کردند.

بحرینی ها پنجشنبه شب در مناطق البلاد القدیم، جزیره ستره و بنی جمره دست به تظاهرات مسالمت آمیزی زدند و بنرهایی را در ستایش آرمان فلسطین، دعوت به یاری ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه آن با خود حمل کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها با برافراشتن تصاویر و بنرهایی الهام گرفته از این مناسبت، پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و آزادی تمامی بازداشت شدگان در زندان های اسرائیلی و بحرینی را خواستار شدند.

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان امروز جمعه، روز جهانی قدس را در پاسخ به فراخوان امام خمینی (ره) در سال ۱۹۷۹، اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گرامی می‌دارند  و  بر محوریت موضوع قدس در نهضت و جهاد امت تاکید می کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=13998

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: