حیدری: مردم با هر دیدگاه و تفکری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند

راهپیمایی

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مردم برای حفظ نظام و انقلاب حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ مردم خواهند داشت لذا از همه مردم حتی منتقدان به وضعیت معیشتی می‌خواهم که در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

هداپرس:شهریار حیدری ، با تاکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی را مردم با حضورشان و با محوریت امام(ره) به پیروزی رساندند و تاکنون هم از آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع کردند. مردم همواره مقابل تهدیدات ایستادگی کرده و به دنبال تقویت پایه‌های نظام بودند.وی اضافه کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضرورت دارد انتظار ما این است که مردم برای پاسداشت ایثار و شهادت و شجاعت، در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور باشکوهی داشته باشند.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان یک شهروند ایرانی و نماینده مجلس از مردم می‌خواهم که با درک شرایط موجود و با هر دیدگاه و تفکری در راهپیمایی حضور داشته باشند حتی منتقدان به دولت و وضعیت معیشتی در راهپیمایی بیایند که این حضور برای حفظ نظام و انقلاب است و لازم است که راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

منبع:ایسنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11457

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: