ستاد دیه استان تهران امسال بدهی ۳۹۴ زندانی نیازمند را پرداخت کرده است

ستاد دیه

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، با همت نیکوکاران، این مرکز بدهی ۳۹۴ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت و موجبات آزادی آنان را فراهم کرده است.

هداپرس:منوچهر رحمانی مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران با اشاره به حضور جهادی نیکوکاران و خیرین در عرصه‌های کمک به همنوعان اظهار کرد: پس از ورود زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد به زندان، پرونده‌های قضایی آنان توسط مددکاران به ستاد دیه استان تهران ارسال می‌شود و کارشناسان ستاد، پس از بررسی و اخذ استعلامات لازم، افراد واحد شرایط را به نیکوکاران معرفی می‌کنند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران تصریح کرد: با این روند، از ابتدای سال جاری تاکنون، با همت نیکوکاران، این مرکز بدهی ۳۹۴  زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: بدهی این افراد در مجموع ۷۲۵ میلیارد تومان بود که با قبول اعسار توسط مراجع قضایی، آورده برخی از خانواده‌های زندانیان و کمک‌های نقدی نیکوکاران تهیه و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

رحمانی تاکید کرد: شکات نیز بخشی از طلب خود را بخشیدند و سهمی در این اقدام انسان دوستانه داشتند تا ۳۹۴ نفر از زندانیان نیازمند به کانون خانواده هایشان بازگردند.

خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

منبع:ایسنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10502

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: