اتهامات ترسناک و باورنکردنی ستاره فوتبال

فوتبال

اسطوره فوتبال آفریقا با اتهاماتی ترسناک و باورنکردنی مواجه شده است.

هداپرس:«من مافیای این انقلاب هستم»! ادعا می‌شود ساموئل اتوئو به یک نفر بابت ارسال «پیام تهدیدآمیز» به معاون سابق فدراسیون فوتبال کامرون پول پرداخت کرده است. پرونده تکان‌دهنده ارسال‌شده به فیفا شامل ادعاهایی در مورد تبانی و سوءاستفاده از قدرت می‌شود.به نقل از اعتمادآنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که ساموئل اتوئو در پرونده تکان‌دهنده‌ای که به کمیته اخلاق فیفا ارسال شده به تهدید و تبانی متهم شده است. در این پرونده آمده، اتوئو متهم به پرداخت پول به کسی برای ارسال تهدید شده است. طبق این اطلاعات، تمام موارد در یک فایل به فیفا ارسال شده و همین‌طور اتهاماتی مربوط به تبانی در تغییر نتایج بازی‌ها نیز مطرح شده است.

اتلتیک گزارش می‌دهد اتوئو با لیست بلندبالایی از اتهامات واردشده علیه او در پرونده‌ای که به کمیته اخلاق فیفا ارسال شده مواجه است. در مورد رئیس فعلی فدراسیون فوتبال کامرون گفته می‌شود در تبانی بازی، انتشار اطلاعات نادرست، تهدید، تحریک به خشونت و «سوءاستفاده از قدرت» دست داشته است. نایب‌رئیس سابق Fecafoot هنری Njalla Quan Junior پرونده را به فیفا ارسال کرده و CAF نیز در حال بررسی است. فدراسیون فوتبال قاره آفریقا قبلاً تایید کرده که تحقیقات در مورد ادعاهای «رفتار نادرست» علیه اتوئو انجام شده است و فیفا قبلاً خواسته بود ستاره سابق بارسلونا از سمت خود پس از یک رشته‌حوادث برکنار شود.

Njalla Quan Junior ادعا می‌کند اتوئو نتیجه یک مسابقه بین آکادمی او و Kumba City FC را دستکاری کرده است و این حادثه را «رسوایی‌ترین … در تاریخ بشریت» توصیف می‌کند. رئیس فدراسیون کامرون همچنین متهم است که کمک کرده تیمی متعلق به «همکار نزدیکش» والنتاین انکواین صعود کند و ارتقا یابد. ویکتوریا یونایتد پس از پیروزی در ۱۱ بازی از ۱۷ بازی آخر فصل خود، با وجود شکست در چهار بازی از هفت بازی اولش، واقعاً صعود کرد!

اتلتیک می‌افزاید رابطه نجالا کوان جونیور با اتوئو متعاقباً بدتر شد و همین امر باعث شد مهاجم سابق اینتر و بارسا ظاهراً هزینه ارسال پیام تهدیدآمیز را به یک شخص سوم پرداخت کند. در آن نوشته شده بود: «من مافیای این انقلاب هستم و در این مافیای خاص به رهبران خود خیانت نمی‌کنیم. من تا به امروز از منافع ماموریت خود محافظت کرده‌ام. با این حال، اگر با من حرف می‌زنید، آماده باشید تا بار شرایط را به دوش بکشید.»

اتوئو پس از رقابت برزیل با کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی که به طرز وحشیانه‌ای به صورت مردی لگد می‌زد شکار فیلمبردارها شد. این بازیکن کامرونی به طور ثابت در بازی‌های جام جهانی که در خاورمیانه برگزار می‌شد حضور داشت اما پس از بازی به خاطر حضور در یک درگیری که به پلیس گزارش شد، گرفتار شد. این اتفاق ضربه سنگینی به وجهه اتوئو وارد کرد. پخش گسترده تصاویر مربوط به این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی سیلی از واکنش‌های منفی را علیه او در میان فوتبال‌دوستان جهان به راه انداخت.

مدت‌هاست بحث و جدل در اطراف اتوئو جریان دارد. بازیکن سابق سال آفریقا، در سال ۲۰۲۲ پس از اعتراف به اتهام کلاهبرداری مالیاتی، جریمه نقدی و به ۲۲ ماه حبس تعلیقی محکوم شد. او همچنین به رغم نقش‌اش در فدراسیون فوتبال کامرون، سفیر شرکت شرط‌بندی ورزشی ۱XBET شده است که به نظر می‌رسد نقض قوانین اخلاقی فیفا باشد. باید دید در پرونده Njalla Quan Junior در مورد اتوئو چه اتفاقی خواهد افتاد و هیات حاکمه جهان چه واکنشی به اتهامات تکان‌دهنده مطرح‌شده نشان خواهد داد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11300

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: