تهران در شب یلدا برفی می شود

هواشناسی

اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوای تهران طی روزهای آینده، از بارش برف و باران از عصر جمعه (اول دی‌ماه) خبر داد.

 

هداپرس:بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران تا بعد از ظهر جمعه ( اول دی) با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمان صاف تا قسمتی ابری و در مناطق شهری همراه با غبار محلی، انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از جمعه بعد از ظهر تا اواخر وقت یکشنبه ( ۱ تا ۳ دی) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف و باران و مه مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای فیروزکوه با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ آذر) صاف و همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ( اول دی) کمی ابری، همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد، گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع:رکنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=10263

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: