تاکید رییس‌ پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای بر نقش موثر دانشجویان بورسیه در پیشرفت کشور

پیشرفت کشور

رییس‌ پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای با تاکید بر نقش موثر دانشجویان بورسیه سازمان انرژی اتمی ایران در پیشرفت کشور خواستار تلاش مضاعف آنها برای تحقق این امر شد.

 

هداپرس:رییس‌ پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در نخستین گردهمایی دانشجویان بورسیه مقطع تحصیلی کارشناسی سازمان انرژی اتمی ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، خطاب به خانواده دانشجویان بورسیه اظهار کرد: شما عزیزان همانند باغبان‌هایی ماهر توانسته‌اید گل‌های باطراوتی پرورش دهید که از میان تعداد زیادی از متقاضی، به عنوان بورسیه‌های این سازمان در دانشگاه‌های برتر مشغول تحصیل شده‌اند.

سید امیرحسین فقهی تصریح کرد: تلاش‌ها و زحمات شما به ثمر نشسته و باید بدانید که فرزندان شما مایه افتخار ما هستند.

وی خطاب به دانشجویان بورسیه سازمان انرژی اتمی ایران گفت: شما عزیزان ادامه دهنده راه کسانی هستید که در دوران هشت سال دفاع مقدس از میهن دفاع کرده و آن را حفظ کردند.

فقهی افزود: خداوند با آفرینش هر فرد به او ماموریتی محول می‌کند و ماموریت شما به عنوان نخبگان، دانشمندان و مدیران آینده کشور این است که پذیرای این مسوولیت باشید و برای پیشرفت کشور، تلاش و کوشش مضاعف کنید.

رییس‌ پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای تاکید کرد: ما و شما ماموریت داریم تا کشور را پیش ببریم و باعث پیشرفت و تعالی میهن شویم زیرا سازمان انرژی اتمی جزو فاخرترین مجموعه‌هایی است که می‌توان در آن خدمت کرد.
معاون سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: دانشجویان بورسیه شده از هم اکنون باید اهداف خود برای خدمت‌رسانی در صنعت هسته‌ای را مشخص کرده و رشته‌ای که قرار است در مقاطع تحصیلات تکمیلی ادامه دهند را تعیین کنند.

وی گفت: شما عزیزان باید بدانید که وسیع‌ترین حوزه علوم و فناوری، حوزه هسته‌ای است و تحصیل و کار در این عرصه در بالاترین سطوح قرار دارد.
فقهی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش شما دانشجویان به پیشرفت صنعت هسته‌ای کمک می‌کند و در مقابل بر عزت شما نزد مردم می‌افزاید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11778

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: