۳/۵ میلیون نفر رای اولی در انتخابات امسال

انتخابات

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت که امسال ۳.۵ میلیون رای اولی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

 

هداپرس:مجتبی تاجیک امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه) با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران، درخصوص برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه انتخابات و جوانان، بیان کرد: در حوزه انتخابات دخالت مستقیم نداریم، اما تلاش کردیم گفت‌وگوهای انتخاباتی را گرم کنیم و از اینکه جوانان در این رابطه حرف بزنند استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به آیین‌نامه هفته جوان و استفاده از ظرفیت خانه‌های جوان برای ترویج مشارکت در انتخابات توضیح داد: حدود ۱۰۰ خانه جوان در سراسر کشور داریم و در همین راستا از معاونان نیز دعوت کرده‌ایم که در این خانه‌ها فضای گفت‌وگو را فراهم کنند. از جوانان می‌خواهیم درباره معیارهای انتخاب نامزد شایسته صحبت کنند و گفت و گوی چالشی داشته باشند.

تاجیک تاکید کرد: امسال ۳.۵ میلیون رای اولی می توانند در انتخابات شرکت کنند و این آمار مهمی است. تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا این فضا را باز کنیم و تلاش می‌کنیم جوانان ما در سراسر کشور در این گفت‌وگوها شرکت کنند.

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: هرچقدر بتوانیم مشارکت جوانان را در این زمینه افزایش دهیم و آمادگی‌ آنها را برای یک تصمیم درست بیشتر کنیم، نتیجه خود را در پرشور برگزار شدن انتخابات و انتخاب نفرات شایسته ایفا کرده‌ایم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=12071

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: