پیام پادشاه و ولیعهد عربستان به رئیس‌جمهور ایران

عربستان

«عبدالله بن سعود العنزی» سفیر پادشاهی عربستان سعودی در ایران روز چهارشنبه با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

 

هداپرس: در این دیدار سفیر عربستان سعودی پیام سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در پاسخ به پیام ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در خصوص تحولات غزه و همچنین پیام‌های تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی خطاب به رئیس‌جمهور کشورمان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به وزیر خارجه کشورمان تسلیم کرد.

در این ملاقات حسین امیرعبداللهیان با ابراز رضایت از روند رو به رشد روابط دو کشور اظهار امیدواری کرد این روابط در همه زمینه‌ها و سطوح به صورت متوازن افزایش یابد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین افزایش همکاری‌های دوجانبه را به نفع دو کشور و منطقه دانست.

براساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، سفیر پادشاهی عربستان سعودی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه نگاه عربستان به روابط دو کشور راهبردی است و نه تاکتیکی، تاکید کرد: من از طرف رهبری عالی عربستان سعودی وظیفه دارم روابط را در همه زمینه‌ها ارتقا دهم.

وی همچنین افزود: من موضوع برقراری پروازهای عمره را پیگیری می‌کنم و امیدوارم در آینده نزدیک مشکل فنی این پروازها حل و فصل شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hodapress.ir/?p=11570

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: